Skip to main content
Beantwoord

Extra klantnummer verwijderen uit MijnKPN

• 23 oktober 2022
  • 12 reacties
  • 136 keer bekeken

Hi, kan mijn dubbele lege klantnummer verwijderd worden uit mijn account. Ik kan hierdoor bv de wifi manager niet gebruiken. 

In de app zie ik overigens alleen het actieve klantnummer. Online zie ik er 2 en kan zelf niets verwijderen. 

Bedankt 

Johan 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @JohanH79, als er 2 Thuis aansluitingen in MijnKPN gekoppeld zijn is de Wifi Manager het spoor soms bijster inderdaad.

Ik kan een verzoek voor je doen om het andere klantnummer te verwijderen. Voor de zekerheid, eindigt dat andere klantnummer op *622? Ik wil niet per ongeluk het klantnummer laten verwijderen wat juist moet blijven ðŸ™‚

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

wjb
Superuser
  • 23 oktober 2022

Kan je eens screenshots plaatsen van waar je tegenaanloopt.

Wel een gedeelte van het klantnummer wegpoetsen.

• Deelnemer
  • 23 oktober 2022

Onderste bevat geen producten en alleen maar oude facturen van een vorig abonnement. 

wjb
Superuser
  • 23 oktober 2022

Je kunt de onderste toch zelf verwijderen.

• Deelnemer
  • 23 oktober 2022

Nee dat gaat dus niet, dat schreef ik al in mijn 1e post. 🙂

Ik kan daar niets in wijzigen. 

wjb
Superuser
  • 23 oktober 2022

Ik hoop dat er snel een moderator zal reageren om je hiermee te helpen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @JohanH79, als er 2 Thuis aansluitingen in MijnKPN gekoppeld zijn is de Wifi Manager het spoor soms bijster inderdaad.

Ik kan een verzoek voor je doen om het andere klantnummer te verwijderen. Voor de zekerheid, eindigt dat andere klantnummer op *622? Ik wil niet per ongeluk het klantnummer laten verwijderen wat juist moet blijven ðŸ™‚

• Deelnemer
  • 27 oktober 2022

Hi Jasper, 

Heel graag *622 is inderdaad het account wat verwijderd mag worden.

Alvast bedankt! 

Jasper van KPN
Moderator

Top, ik heb het verzoek daarvoor hierbij doorgezet! Als ik er een terugkoppeling op heb zal ik die met je delen. Aangezien het nu vrijdag is, is de kans groot dat dat na het weekend zal zijn.

• Deelnemer
  • 28 oktober 2022

Fijn, bedankt! 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @JohanH79, ik heb net de terugkoppeling gekregen dat het tweede klantnummer is verwijderd. Als je de Wifi Manager nu probeert zal die het moeten doen ðŸ™‚

• Deelnemer
  • 31 oktober 2022

Hoi Jasper,

Gelukt, alles werkt weer zoals t zou moeten werekn!

Bedankt voor het oplossen.

Gr.

Johan

Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.