Skip to main content

Hi, kan mijn dubbele lege klantnummer verwijderd worden uit mijn account. Ik kan hierdoor bv de wifi manager niet gebruiken. 

 

In de app zie ik overigens alleen het actieve klantnummer. Online zie ik er 2 en kan zelf niets verwijderen. 

 

Bedankt 

Johan 

Kan je eens screenshots plaatsen van waar je tegenaanloopt.

Wel een gedeelte van het klantnummer wegpoetsen.


Onderste bevat geen producten en alleen maar oude facturen van een vorig abonnement. 


Je kunt de onderste toch zelf verwijderen.


Nee dat gaat dus niet, dat schreef ik al in mijn 1e post. 🙂

Ik kan daar niets in wijzigen. 


Ik hoop dat er snel een moderator zal reageren om je hiermee te helpen.


Hoi @JohanH79, als er 2 Thuis aansluitingen in MijnKPN gekoppeld zijn is de Wifi Manager het spoor soms bijster inderdaad.

Ik kan een verzoek voor je doen om het andere klantnummer te verwijderen. Voor de zekerheid, eindigt dat andere klantnummer op *622? Ik wil niet per ongeluk het klantnummer laten verwijderen wat juist moet blijven 🙂


Hi Jasper, 

Heel graag *622 is inderdaad het account wat verwijderd mag worden.

Alvast bedankt! 

 


Top, ik heb het verzoek daarvoor hierbij doorgezet! Als ik er een terugkoppeling op heb zal ik die met je delen. Aangezien het nu vrijdag is, is de kans groot dat dat na het weekend zal zijn.


Fijn, bedankt! 


Hoi @JohanH79, ik heb net de terugkoppeling gekregen dat het tweede klantnummer is verwijderd. Als je de Wifi Manager nu probeert zal die het moeten doen 🙂


Hoi Jasper,

Gelukt, alles werkt weer zoals t zou moeten werekn!

Bedankt voor het oplossen.

 

Gr.

Johan


Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.