(TFT abonnement KPN/Telfort)
Kan facturen niet ophalen sinds deze week in de app na de overzetting van Telfort naar KPN.
In de KPN app geeft deze de melding dat er een technische storing is.
Meer klanten hier last van?
admin: eigen topic aangemaakt.
(TFT abonnement KPN/Telfort)
Kan facturen niet ophalen sinds deze week in de app na de overzetting van Telfort naar KPN.
In de KPN app geeft deze de melding dat er een technische storing is.
Meer klanten hier last van?
admin: eigen topic aangemaakt.
Krijg dezelfde foutmelding via de app, echter via een browser inloggen op mijn kpn kun ik wel de facturen downloaden en dus inzien
Krijg dezelfde foutmelding via de app, echter via een browser inloggen op mijn kpn kun ik wel de facturen downloaden en dus inzien
Dus een storing in de app van KPN.
Goedemorgen
Hoe staat het er nu voor? Zijn de facturen weer zichtbaar in de app, of nog niet?
GoedemorgenÂ
Hoe staat het er nu voor? Zijn de facturen weer zichtbaar in de app, of nog niet?
Hallo Alexandra, nee de facturen zijn nog steeds niet te openen, geeft aan dat er een technische storing is.
Kan je ook nog in het privé bericht
Al wat meer informatie over de facturen die nog steeds niet zijn in te zien in de KPN app.
Hallo Alexandra, de app werkt nu wel ook met de facturen, maar de app is zo verschrikkelijk traag met de gegevens laden om uiteindelijk de gegevens te laten zien
Als jullie daarna toch nog dingen opmerken, dan hoor ik het natuurlijk graag.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.