Skip to main content

De factuur downloads hebben geen volledige naam. deze wordt als naam; 'pdf’  in  de map 'Downloads’ op m’n PC weg gezet, maar dat is eigenlijk de Extentie-naam waarbij de bestandsnaam met de punt is weggelaten! Door deze benaming wordt  dit bestand in opnummering - wanneer er meerdere bestanden gedownload worden - weggeschreven en dus niet door aanklikken met de muis geopend kan worden omdat het Operating System het niet als een PDF-file herkend. ik kan geen KPN E-mail adres ergens vinden om dit te melden.

Mijn verzoek is dan ook of 't KPN-team hier naar wil kijken om deze bestanden van een correcte naam te voorzien, want dit geeft verwarring en onduidelijkheid voor de klanten.

Op voorbaat vriendelijke dank,

Freddie.

Hoi @Freddie.Forum! Welkom en goed dat je dit signaal hier doorgeeft: je zit hier helemaal goed!

Ik heb het uitgetest met mijn eigen KPN facturen en inderdaad…. :thinking:. Je zou wel stuk voor stuk de naam van het document kunnen aanpassen maar ik snap je verzoek helemaal! Ik heb het voorgelegd bij de betreffende afdeling en hopelijk kan dit worden opgepakt. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je hier weten!


Lastig. Wordt hier alleen met de naam “document” opgeslagen.
Ik pas echter altijd direct na downloaden de naam zelf aan.

KPN-factuur_mobiel_03_2021

voor bv de mobiele factuur van maart 2021. Dan staan ze allemaal onder de K en op volgorde.


Hoi @Shyrin_,

 

Voorheen kreeg je de facturen via de mail. Dan zat er een bestand in de bijlage netjes met de naam "Factuur factuurnummer].pdf”. Je kan ze nu downloaden vanaf https://mijn.kpn.com/#/facturen, dat is minder gemakkelijk, maar ook prima. Alleen zou het heel erg fijn zijn als de bestandsnaam dan ook weer dynamisch opgemaakt wordt, net als in de email en niet "document.pdf”. Nu moet je steeds de bestandsnaam gaan aanpassen en kan je niet een hele rits facturen in een keer downloaden, maar moet je dat stuk voor stuk gaan doen.

 

Willen jullie dit voor het klantgemak weer dynamisch maken?

 

Hartelijk dank!


Hoi @R_o_b_e_r_t, welkom!

 

Ik heb het voorgelegd bij de betreffende afdeling en hopelijk kan dit worden opgepakt. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je hier weten!

Ik kom erachter dat wij eigenlijk geen concrete terugkoppeling ontvangen hebben… Naar aanleiding van jouw verzoek ga ik er weer mee aan de slag…. to be continued!