Skip to main content

Ik heb laatst een brief ontvangen van kpn  gewoon op mijn normale adres 

alleen online bij mijn facturen staat mijn oude adress en ik wacht nu op een brief die ik tot heden nog niet heb.

waar gaat deze heen naar die oude of gewoon mijn normale waar ik al 2 jaar woon 

@Stacey-234 Hi Stacey en welkom op ons forum!

Ik lees dat jouw adresgegevens niet helemaal goed staan. Gaat dit om je mobiele abonnement of je abonnement voor thuis? Je kunt jouw adres bekijken en aanpassen in MijnKPN. Let op dat je je adres op twee plekken nakijkt: onder persoonsgegevens en ook bij de betaalgegevens

Laat je weten of het is gelukt? En heb je de brief die je noemde inmiddels ontvangen?


Hoi 

nee ik heb het nog niet ontvangen.

maar het rare vind ik dat ik dus wel 2 maanden terug een brief heb gehad en die vervolg brief om het bedrag te betalen heb ik nooit gehad.

ik ben nu geen klant meer van jullie aangezien er dus iets vreselijk fout is gegaan en ik opeens me Sim only contract moet betalen voor derest van het contract ( logisch) maar ik wil dus dat openstaande bedrag betalen alleen ik wacht nu al een tijd op die brief want het zou automatisch van me rekening worden gehaald en dat is dus niet gedaan.

ik zit momenteel in het buitenland waardoor ik niet kan bellen naar jullie dus ik hoop via deze weg het te kunnen regelen.

 


@Stacey-234 Ah, op die fiets. Ik weet niet zeker of ik bij die informatie kan, ik ben bang dat alleen onze financiële afdeling er bij kan. Je kunt het beste even bellen met onze telefonische klantenservice. Je kan ons vanuit het buitenland bereiken op +31 6 12001200. Via die weg heb je direct contact en verbind mijn collega je direct door naar de juiste afdeling. 

Ik wil natuurlijk wel een kijkje voor je nemen als je wilt. Er kan (ook ivm Pasen) even tijd tussen zitten voordat ik er aan toe kom, Vul daarvoor je forumprofiel volledig in, inclusief je adresgegevens, laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer en eventueel mobiel nummer.