Skip to main content

Hallo,

Vandaag kwam de melding dat de nieuwe factuur klaar is.

De factuur was niet in de mail aanwezig, maar kon ik hem wel zien in de KPN App maar niet via de computer opende de link niet.

Omdat mijn werkgever mijn factuur betaald (mobiel nummer is eigendom van mijzelf), moet ik de factuur aan mijn werkgever overdragen. Dat kan ik nu niet.

Wat ik ook toevallig zag is dat jullie vanuit KPN aanpassingen hebben gedaan, die niet gewenst zijn.

Mijn werkgever hoeft niet te zien wie er gebeld is.

 

Ja... je bent de zoveelste die hier over klaagt. Waardeloos idee van KPN om de factuur niet meer als bijlage toe te voegen.

Wie u gebeld heeft staat al jaren op de factuur. Misschien is het u nu pas opgevallen...


Wie er gebeld heeft is niet waar. Dit kunnen ze netjes uitschakelen bij KPN.

Heb al een hele tijd facturen gehad zonder bellijst.


Wie er gebeld heeft is niet waar. Dit kunnen ze netjes uitschakelen bij KPN.

Heb al een hele tijd facturen gehad zonder bellijst.

Ok. Dit wist ik niet. Dan moet een KPN medewerker dat misschien opnieuw instellen.


Hoi @GerbenHarm, welkom. 

De facturen ontvang je nu niet meer per mail maar kan je vinden in MijnKPN, maar dat had je al gezien. Volgens mij kan ik de facturen wel voor jou aanpassen zodat de bellijst niet meer zichtbaar is, zou je voor mij jouw 06-nummer aan jouw profiel willen toevoegen en de laatste 3 cijfers van jouw rekeningnummer in het veld "persoonlijke opmerkingen” willen zetten? Dit is uiteraard enkel zichtbaar voor moderators. geef even een seintje wanneer dit is gelukt. 


Hallo,

 

Dat ik de factuur kan zien via mijn KPN is bekend. Maar dan moet het wel werken!!

Als ik hem wil opvragen, klapt die direct eruit en terug. Mobiel kan ik hem wel zien, maar is niet te delen.

Mijn mobiel nummer staat in MijnKPN. De laatste 3 nummers van de rekening zijn ***. Maar waar ik het kan toevoegen in "persoonlijke opmerkingen”, dit heb ik niet kunnen vinden waar de schrijfoptie is.

KPN kan de bellijst laten vervallen, want dit was al ± 2 jaar zo.

Ik zou dit graag weer zo zien. Het telefoonnummer is van mijzelf, en mijn werkgever betaald de factuur omdat ik ook zakelijk met mijn privénummer bel.

Graag hoor ik van jullie, en eventueel bellen mag ook.

 


Hoi @GerbenHarm,

Ik kan niet in jouw MijnKPN kijken, dat is namelijk privé. Als jouw nummer niet in jouw forum profiel staat heb ik hier geen toegang tot. Nogmaals het verzoek om deze aan te vullen zodat ik de facturen voor jou kan aanpassen. :blush:


@Hanna_ kan je bij mij ook mijn belijst wissen bij de facturen 


Hoi @hallooo2000, welkom. 

Dit topic is helaas al wat verouderd, het is niet meer mogelijk om de belspecificatie van de factuur te verwijderen. Mocht je de factuur toch willen doorsturen zonder belspecificatie kan je natuurlijk enkel pagina 1 van de factuur doorsturen. 


Hi @Hanna_ , hallooo2000 heeft ook nog een eigen topic gestart:

Kan er een factuur uit MijnKPN worden verwijderd? | KPN Community

Dan maar de hele factuur verwijderen is het volgende idee :thinking:, maar dat gaat ook niet lukken lijkt mij.