Skip to main content

Goedendag, het zou handig zijn als je in de (iOS) app van mijn KPN direct feedback kunt geven. De verwijzing naar het forum is onhandig en ook niet direct toepasselijk. Ik heb immers geen vraag noch wil ik een discussie starten. Enkel wil ik aangeven wat mij handig lijkt, te weten:

Bij meerdere producten, met name de mobiele telefoons van de gezinsleden zou het handig zijn als je middels een bijschrift of een foto het bijbehorende gezinslid ‘erbij’ krijgt. Natuurlijk zouden ze allemaal elkaars nummer uit het hoofd mogen kennen maar de praktijk blijkt toch anders...

Logisch bericht @TheKr. Als het goed is kun je inmiddels wel namen bij de nummers zien. Dit was inderdaad een tijdje niet mogelijk waardoor je alleen nummers zag. Maar er is onlangs een update geweest waardoor dit wel weer mogelijk is. In ieder geval bij een deel van onze klanten. Het kan zijn dat de update nog niet bij iedereen is uitgerold. 

Waarom ervoor gekozen is om feedback via het Forum te laten lopen durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik vermoed dat wij een 'eerste filter’ zijn om te kijken of de ideeën inderdaad goed zijn. Ook is dit natuurlijk een ideale plek waar anderen je idee bijvoorbeeld kunnen beamen of nog toevoegingen hebben op je idee bijvoorbeeld. Samen kom je tot mooie inzichten :)  


Reageer