Skip to main content
Vraag

Feedback Mijn KPN app, weergave van apparaten klopt niet

• April 19, 2026
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

De MijnKPN App is heel nuttig en is een snelle en nuttige interface naar mijn netwerk.

Bij het gebruik heb ik twee bugs ontdekt die ik graag communiceer.

Probleem met juiste SuperWifi punt

Ik kreeg een waarschuwing dat mijn draadloze SuperWifi punt veel te weinig signaal heeft.

Een nuttige opmerking, maar dit SuperWifi punt is niet van mij! Dat zie ik aan de naam.

Mogelijk is dat een SuperWifi punt van de buren 😁.

Probleem met lijst van netwerk apparatuur

Ik heb een Experia Box v10 , vier SuperWifi punten en drie TV’s.

Echter in de lijst staan maar drie SuperWifi punten.

Dit zijn de software versies van mijn hardware:
     Experia Box v10  software versie V10.C.25.08.15
     SuperWifi 1.0  software versie SW1.C.25.14.02
     SuperWifi 2.0  software versie SW2.C.25.05.08

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 19, 2026

Hallo ​@Aart5 ,

Je kunt zelf de naam van dat SuperWiFipunt aanpassen. Bv naar “slaapkamer” of “werkkamer”. 

Verder kun je in MijnKPN terugzien welke apparatuur erop aangesloten is. Ik verwacht dat je namelijk wel degelijk jouw vierde SuperWiFi-punt daarbij in het overzicht ziet staan.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 19, 2026

Hallo ​@Aart5 ,

Je kunt zelf de naam van dat SuperWiFipunt aanpassen. Bv naar “slaapkamer” of “werkkamer”. 

Verder kun je in MijnKPN terugzien welke apparatuur erop aangesloten is. Ik verwacht dat je namelijk wel degelijk jouw vierde SuperWiFi-punt daarbij in het overzicht ziet staan.

Dank voor je snelle reactie. 

De naam veranderen kan nuttig zijn, maar dat heb ik nog niet gedaan.

Ik kijk onder "Wifi => Apparaten => Netwerk” en daar staat het vierde SuperWifi punt niet bij.
Ik vermoed dat er te weinig ruimte is en scrollen nog niet is ingebouwd.
De software experts moeten dit maar bekijken.

Dit is een klein probleem, maar de andere is ernstiger. Dat MijnKPN naar een SuperWifi punt wijst die niet in mijn netwerk zit. Geeft veel verwarring bij gebruikers. is iets voor de techneuten.

Erwin van KPN
Moderator

Dank voor de feedback, ​@Aart5 .  Dat waarderen we zeer.

Wij als moderators verzamelen alle input en verzamelen dat . We sturen het wekelijks door naar de ontwikkelaars.   Dat heb ik in dit geval ook gedaan. Nogmaals dank. 

Mocht je in de toekomst andere bevindingen hebben kun je ze het beste onder dit topic reageren. Dan staat alles centraal

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 4, 2026

@Erwin van KPN: "Wij als moderators verzamelen alle input en verzamelen dat . We sturen het wekelijks door naar de ontwikkelaars.

Dit probleem met MijnKPN is nog steeds niet opgelost.

Als we in de MijnKPN App naar Wifi gaan dan krijgen we nog steeds de fout “Kan het thuisnetwerk niet vinden”. 
Herstarten modem, MijnKPN opnieuw installeren helpt niet.
De abonnementen staan gewoon in MijnKPN. Geen gastnetwerk en geen VPN.
Gewoon een eenvoudige installatie: ZTE v10 modem met twee witte bekabelde SuperWifi punten.

Er zijn meerdere meldingen van dit probleem op dit forum.
De MijnKPN Wifi sectie is zeer nuttig, dus het is heel jammer dat die niet werkt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 4, 2026

OPGELOST, Zie: