Skip to main content

Ik heb vandaag last van de foutcode 52094 op mijn kpn bij het aanvragen van de extra 1Gb op de onbeperkte bundel in Stellendam. Dit is een groot probleem, ivm mijn online Te geven lessen. Het betreft een Mifi oplossing

 

Admin: eigen topic aangemaakt

Ik heb vandaag last van de foutcode 52094 op mijn kpn bij het aanvragen van de extra 1Gb op de onbeperkte bundel in Stellendam. Dit is een groot probleem, ivm mijn online Te geven lessen. Het betreft een Mifi oplossing

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Goedemorgen,

 

Ik kan sinds gisteren geen extra mb's meer aanvragen. Ik zie op het Forum dat dit vaker voorkomt. Kunnen jullie dit oplossen?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Beste @A3volvo, welkom! Goed dat je het meldt. Is het inmiddels gelukt? De unlimited data toepassing is bedoeld voor in een telefoon en niet als vervanging voor een vaste verbinding. Helemaal als je er afhankelijk van bent, voor het geven van online lessen, is het echt te adviseren om dit via een bekabelde, vaste internetaansluiting te doen. Niettemin moet je niet tegen zo'n foutcode aanlopen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 


Beste Marcia

deze tijdelijke oplossing is ons aangeraden door kpn.

ook zijn hier veel buitengebieden waar de kabel of telefoonaansluiting geen soelaas biedt.

maar waarom werkt dit niet?


Ik heb de gegevens aangevuld

wr staan tijdelijk op een camping in Stellendam


@Marcia_ gegevens aangevuld


Ook hier hetzelfde probleem, geen mb's bij te bestellen sinds gisteren. Ook wij staan op een camping en zijn afhankelijk van het mobiel internet.

 


Beste @A3volvo en @CasaDue, ik heb even een apart topic aangemaakt voor jullie vraag. Het lijkt er namelijk op dat bij jullie het aanvragen zelf al niet gaat en dat is iets anders dan het probleem in het andere topic. 

 

Beste Marcia

deze tijdelijke oplossing is ons aangeraden door kpn.

ook zijn hier veel buitengebieden waar de kabel of telefoonaansluiting geen soelaas biedt.

maar waarom werkt dit niet?

Ik hoor dit helaas wel vaker. En zeker: mobiel internet via mifi kan absoluut een handig iets zijn als er geen vast internet is. Maar ik zou zelf in ieder geval niet adviseren om zoiets belangrijks als online lesgeven via deze manier in te richten. Alleen al omdat je na de eerste 5 GB voor elke volgende 1 GB een nieuwe aanvraag moet doen en als je dit niet op tijd doet of als er een storing is, je dan zonder internet zit. 

Ik ga intern doorgeven dat jullie hier tegenaan lopen en ik hoop heel erg dat het vandaag of later niet meer voorkomt. Als dat wel zo is, trek dan even aan de bel! Excuses voor het ongemak


@Marcia_  Dank je, ik zal het regelmatig controleren en terug melden als het eventueel weer werkt.


@Marcia_  dank je voor je reactie en daaruit volgende acties. Vanochtend ben ik bezig geeeest met 3 verschillende chatmedewerkers , die de chat allemaal hebben afgesloten voordat er een passende oplossing kwam. Ik vond dat storend, daarom ben ik blij met je voorgestelde acties.


@Marcia_  @A3volvo  hier krijg ik nog steeds de foutmelding en kan nog steeds geen mb's bij bestellen 😒


@Marcia_ @CasaDue bij mij ook geen verbetering. Wordt wel een beetje ergerlijk! 
 


@Marcia_ ook de derde dag nog steeds 52094

Graag oplossen.

ik heb de koppeling in MijnKPN al ontkoppeld en opnieuw aangemeld. Het device heb ik uitgedaan en opnieuw aan gedaan


@Marcia_@A3volvo Hier is het opgelost, ik kan weer mb’s bestellen.


@Marcia_ @CasaDue vanochtend nog geen verbetering, kpn gebeld, indicatie app MijnKPN is het probleem. Vernieuwd , nu geen probleem meer. Blijkt dat app bij teveel extra Gb aanvragen in de problemen komt


@A3volvo  @Marcia_  Is de oplossing dan misschien om alleen extra mb's aan te vragen via internet, dus niet via de app? 

@A3volvo  fijn dat het voor jou ook is opgelost, kunnen de lessen weer doorgaan :thumbsup_tone2:

 


Wat jammer om te lezen dat dit nog zo lang geduurd heeft! Ik was gisteren vrij, dus lees deze berichten nu pas. Fijn dat het nu in ieder geval wel weer werkt. Hopelijk komt dit niet weer voor!


@Marcia_ dank voor je meedenken.


@Marcia_  het maandelijks terugkerende fenomeen is er weer, meldcode 52094

ik wordt hier niet vrolijk van, het is gewoon structureel en door kpn word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

wat kan jij betekenen?


Ontzettend vervelend dit.. Ik zag ook de andere topics waarin je gereageerd hebt. Ik ga intern nogmaals benoemen dat jullie hier tegenaan lopen. Is de bundel nu wel geactiveerd? Excuses voor het ongemak!


Zaterdag hebben ze 5Gb handmatig erbij gezet. Jammer genoeg niet voldoende, want ik kan nog steeds niet opwaarderen, en we gebruiken een 25 Gb minimaal per dag.


@Marcia_  vandaag nog geen verbetering. 52094 blijft opkomen.


Dat verbaast mij! Ik had bericht dat het opgelost moest zijn. Ik ga er opnieuw achteraan!


Ik zie dat ik helemaal niet meer gereageerd hebt, sorry! Is het je gelukt de bundel aan te vragen?


@Marcia_  het werkt weer, ik heb contact gehad met iemand van klantservice en deze beloofde terugkoppeling hoe het kon gebeuren. Daar wacht ik nu nog op.