Skip to main content

Ik heb vandaag last van de foutcode 52094 op mijn kpn bij het aanvragen van de extra 1Gb op de onbeperkte bundel in Stellendam. Dit is een groot probleem, ivm mijn online Te geven lessen. Het betreft een Mifi oplossing

 

Admin: eigen topic aangemaakt

Gelukkig maar! Wil je mij ook op de hoogte houden? Ik ben benieuwd naar de uitkomst. 


Zal ik doen


het is weer zo ver de fout code?


Goed dat je je hier meldt, @bryan0492! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee.


Ik heb ook deze foutmelding. Is er niets wat je zelf kan doen? Ik heb app verwijderen geprobeerd, online geprobeerd, op mijn andere mobiel geprobeerd… 


Welkom op het forum @Opwaarderen111, we kijken graag met je mee. Zou je daarvoor de gegevens die Marcia in het bericht boven dat van jou vroeg op je forumprofiel kunnen invullen?


Dag Jasper, ik heb het ingevuld.

 

ik heb nu soms nog die code, een reeks upgrades die aan staan, maar de verbinding voelt aan alsof deze geknepen is. Volgens mij moeten jullie iets aanpassen. 


Dank voor het invullen, @Opwaarderen111. Ik zie echter alleen je adresgegevens. Ik heb ook je 06-nummer en/of mobiele klantnummer nodig.  Wil je die nog invullen en hier laten weten als je dit gedaan hebt? 


Foutcode 52094. 1 gig erbij lukt niet. Iemand de oplossing ?


Dag KPN, hier ook een klant met het 52094 probleem. Wat moet ik doen? Marcel


@B1979 en @Vank_Mar welkom! Ik heb jullie gegevens intern doorgegeven. Het lijkt inderdaad momenteel niet helemaal goed te gaan. Proberen jullie het via sms of via MijnKPN aan te vragen?


Allebei


Hi,

Ik ondervind hetzelfde probleem. Foutcode 52094 in de app en bericht dat het niet mogelijk is mijn aanvraag te verwerken wanneer ik SMS.

 

Mag ik zeggen dat ik diep teleurgesteld ben in KPN. Expres een “unlimited” abonnement afgesloten in deze Corona crisis om buitenshuis te kunnen werken wanneer nodig. Kom je toch thuis van de koude kermis wanneer je te horen krijgt dat je een daglimiet hebt! Een snelheidsverlaging die online bankieren niet eens mogelijk maakt. Dat geeft een akelig gevoel. Met name wanneer je gebruik wilt maken van de extra 1GB dagbundel en dit niet mogelijk wordt gemaakt door KPN. 
 

Erg bot omsla reactie op deze ellende je klanten te vertellen dat een mobieltje niet gebruikt dient te worden als WiFi router. Het gros van de mensen die gebruikt maakt hiervan doet dit vanuit overmacht, niet vanuit luxe.

Het lijkt erop dat wij als klant worden gehinderd in het afnemen van extra bundels; vrij systematisch ervaart ieder hetzelfde probleem. Als jullie een foutcode programmeren / weergeven zou de oorzaak van het probleem eenvoudig op te sporen moeten zijn. Nu wordt men van het kastje naar de muur gestuurd. 
 

Graag een oplossing hiervoor KPN!

 

Het meest terecht zou zijn: Unlimited Data!!

Anders de aanvragen voor extra databundels vlekkeloos verwerken. 


Ik gebruik de app. Geen idee hoe ik met sms moet aanvragen. Maar lees tegelijkertijd van andere klanten dat dit ook niet werkt. Zal bij mij dan ook niet gaan hè!


@KPN, hoe laat vandaag verwacht je het probleem opgelost te hebben? Dank


Ik kan van mijn kant ook geen extra GB aanvragen 

inderdaad elke keer dezelfde foutcode , zie hierboven .


Hier hetzelfde euvel sinds vanochtend. Zowel via app als sms krijg ik een foutmelding.


Ook bij mij foutcode 52094, al sinds begin van de middag zonder internet


Bij mij werkt het ook al uren niet, zit midden in een verhuizing en zit nog zonder internet. Dan denk je 'unlimited' te hebben. Hoop echt dat jullie dit snel oplossen! :(


Ook hier foutcode 52094. Erg vervelend.


@KPN

wordt hier überhaupt aan gewerkt? Ik zie dat vandaag kennelijk velen hetzelfde probleem hebben, zonder enige reactie uwerzijds. Als er niets aan gedaan kan worden nu zou ik t graag weten. Dan kan ik daar in ieder geval rekening mee houden


Hier werkt het ook niet meer, ook ik zit op een camping te werken. Unlimited Data zou idd Unlimited moeten zijn, ok daglimiet prima. Maar 1GB er bij en doorgaan werkt dus niet, niet via app, niet via online en ook niet via de sms. Extra bundel kopen kan dus ook niet, ik wil doorwerken.


Hi,

I am getting the same problem from 3 PM onwards. I tried in app and SMS as well. both didnt work. Please help soon.


Oke jongens kom op nou, fix de foutmelding Technische foutcode 52094.

Het heeft nu echt lang genoeg geduurd. Dit mag niet voorkomen bij een unlimited abbonement. Mensen hebben niet voor niets unlimited. Menig mens heeft het er echt ergens specifiek voor nodig.


Hoi, ik krijg nu dezelfde foutcode wanneer ik 1gb extra wil bijbestellen.

"Technische foutcode 52094"

Kunnen jullie dit probleem verhelpen!?