Skip to main content

Ik heb vandaag last van de foutcode 52094 op mijn kpn bij het aanvragen van de extra 1Gb op de onbeperkte bundel in Stellendam. Dit is een groot probleem, ivm mijn online Te geven lessen. Het betreft een Mifi oplossing

 

Admin: eigen topic aangemaakt

Nog steeds niets iedereen vrij bij kpn? Geen reacties 


Een technisch probleem van KPN dat al een dag tot grote ongeregeldheden heeft geleid. Ik ben er van overtuigd dat we een riante schadevergoeding ontvangen.


Hallo iedereen! Er was inderdaad een storing, zoals jullie gemerkt hebben. Het is inmiddels weer opgelost. Mijn excuses voor het ongemak!


Beste KPN,

Wederom ervaar ik momenteel problemen. Via SMS is mijn aanvraag niet te verwerken en in de app werk alles behalve de aanvraag functie. Dat is hoogst merkwaardig. 

Technische problemen kunnen zich voordoen, echter is eerlijkheid en openheid dan wel op z’n plaats. Het minste wat u ons verschuldigd bent.

Gezien uw oppervlakkige en nietszeggende antwoord, vraag ik u; waarom zo clandestien?

Waarvoor staat de foutcode? Kunnen wij hier iets aan doen, als gebruiker/klant? En bovenal; hoe kan dit voorkomen worden zodat iedereen toegang heeft tot de verbinding waarop hij/zij/het recht heeft?

Mvg


@Braskas, wat vreemd! Het gebeurt sporadisch dat het bij alle klanten misgaat. Daarnaast gaat het soms ook bij individuele klanten mis. Dat kan bijvoorbeeld zijn omdat de bundel te vaak achter elkaar wordt aangevraagd. Soms heeft het systeem er dan moeite mee om het te verwerken. Je kunt er dan zelf niets aan doen. In de meeste gevallen raakt het systeem snel automatisch weer bij. In andere gevallen moeten wij de order handmatig doorvoeren. Dat gebeurt alleen op kantoortijden. Dus met een beetje pech heb je dan een avond geen mobiel internet. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat heel irritant is.


bovenstaande error heb ik nu ook (een jaar later?)


Hallo @Pim Santhuizen, welkom! Dat kan voorkomen! Is het inmiddels wel gelukt met aanvragen van de extra data? Het gebeurt wel eens dat je het per abuis te snel achter elkaar aanvraagt óf dat ons systeem teveel aanvragen tegelijk binnenkrijgt. Dan blijft de ‘bestelling’ hangen in het systeem. Hopelijk is het snel opgelost bij je! Excuses voor het ongemak!