Skip to main content

hallo

als ik in gelogd ben in mijn kpn krijg ik als ik naar onderdelen ga dit scherm em melding
 

 

Hi @Tonny56, we hadden gisteren te kampen met een interne storing waardoor MijnKPN niet helemaal optimaal werkte, deze storing is inmiddels weer verholpen. Je zou deze melding nu dus niet meer te zien moeten krijgen :slight_smile:


👍Oké bedankt maar ik had nog gekeken of er storing was maar er was geen storing in mijn gebied 


Kan kloppen dat je hem niet zien kreeg op basis van je postcode, dit was geen regio gebonden storing namelijk :slight_smile: Heb je al gekeken of het ook echt allemaal weer lukt in MijnKPN?


Ja prima tot nu toe hopelijk blijft dat zo bedankt voor de reactie 👍📞👍


Ok gelukkig maar, bedankt dat je het nog even bevestigt!


Weer het zelfde 

 


Oei, dat is jammer :frowning2:

Krijg je dit direct na het inloggen te zien? Of weer bij een bepaalde optie?


WEER PROBLEMEN 

 


 


Krijg heel vaak deze melding


​​Krijg je dit direct na het inloggen te zien? Of weer bij een bepaalde optie?

 


Optie


Zou je jouw abonnement eens willen verwijderen uit je KPN ID en daarna opnieuw willen koppelen? Hoor graag of dat een verschil maakt! Zo nee, zou je dan een ander apparaat of in ieder geval een andere browser willen proberen, om te zien of de melding dan ook tevoorschijn komt?


Oké ga kijken 


Top!

Aanvullende vraag; maak je wellicht ook gebruik van een VPN verbinding en kan het zijn dat je deze melding alleen krijgt als je verbonden bent met de VPN?


Oké werkt Kpn niet met vpn dan das wel lastig 


In een ander topic hebben een aantal mensen aangegeven dat ze onze website niet meer kunnen benaderen als ze de VPN aan hebben staan, daar lijkt dus iets niet helemaal lekker mee te lopen. Vandaar de vraag. Jij merkt ook een verschil tussen als de VPN wel aan staat en als hij niet aan staat?

 


Ja getest met vpn werken sommige onderdelen niet 

zonder dan wel weer kunnen jullie daar nog wat aan doen 


Dank, zou je me als laatste nog willen vertellen welke VPN je gebruikt? Ik ga dit aankaarten bij de websitebeheerders zodat ze hier hopelijk snel een oplossing voor kunnen vinden!