Skip to main content

Ik heb momenteel meerdere producten in MijnKPN onder mijn profiel staan. 

 

Ik wil de oude en geannuleerde producten weghalen van mijn profiel (o.a. vanwege de foutieve meldingen “uw bestelling is geannuleerd” als ik de online troubleshoot probeer voor mijn nieuwe bestelling)

 

Het probleem is het vooral dat ik deze oude producten niet via de website, maar via de app moet verwijderen, maar in de app is alleen mijn huidige en geldige abonnement te zien. Er is ook geen mogelijkheid om de oude abonnementen zichtbaar te maken in de app, omdat de bijbehorende klantnummers niet meer geldig zijn.

 

In deze oude forumbericht zie ik dat Humpsel kampt met hetzelfde probleem als ik en het wel opgelost kon worden (dit kon telefonisch voor mij niet worden opgelost)

 

Hallo @Sof-T log in op de MijnKPN-app.

Klik bovenin op INTERNET

Klik op ‘meer opties bekijken’

Klik op ‘abonnement’

Klik onderaan op ‘dit abonnement verbergen’

Succes


Hallo @Sof-T log in op de MijnKPN-app.

Klik bovenin op INTERNET

Klik op ‘meer opties bekijken’

Klik op ‘abonnement’

Klik onderaan op ‘dit abonnement verbergen’

Succes

Hoi @JanD in de MijnKPN-app zie ik alleen mijn huidige en geldige abonnement die ik wil behouden.

Ik wil de oude en geannuleerde abonnementen verwijderen en die zijn niet zichtbaar in de MijnKPN app, maar wel op de website. Wat dus voor foutmeldingen zorgt als ik online services gebruik van KPN zoals een online troubleshoot.


Beste @Sof-T, welkom! Ik heb een verzoek om het te verwijderen voor je ingediend! Zodra het verwerkt is, laat ik het weten. 


Alle inactieve abonnementen zijn inmiddels verwijderd, @Sof-T!