Skip to main content

In de app en mijn KPN is niet zichtbaar hoeveel data er gebruikt is van de mobiele data.

Deze blijft maar op 0 staan. Mijn vrouw heeft 2 keer contact opgenomen met KPN maar probleem blijft bestaan. De app volledig verwijderd, via mijn ontkoppelt en opnieuw gekoppeld maar het wil niet werken.

Iemand een idee hoe dit werkend te krijgen?

Hallo @satshow , als het goed is heb je van de week een cadeau van KPN gekregen van 5.000MB, die maak je eerst op en daarom blijft de teller van je normale bundel stil staan.

 

 


Dit is al het geval sinds midden november bij mijn vrouw. Overigens die 5000MB extra staat niet in het overzicht van beschikbaar data.

Ik heb zelf onbeperkte data


Dit is al het geval sinds midden november bij mijn vrouw. Overigens die 5000MB extra staat niet in het overzicht van beschikbaar data.

Ik heb zelf onbeperkte data

Hallo @satshow Ik las ergens dat het cadeau niet geldt voor onbeperkte data abo's.

 


Daar gaat het niet over. Dit probleem was al van toepassing voor de extra data. 


Daar gaat het niet over. Dit probleem was al van toepassing voor de extra data. 

Hallo @satshow , wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af.

Succes.


Hi @satshow ,
Wat @JanD over de 5GB extra data en de onbeperkt abonnementen klopt helemaal :muscle_tone3: . Dank voor deze verheldering :slight_smile: .
Zou je je profiel aan kunnen vullen @satshow ? Dan kijk ik of ik een foutje kan ontdekken en bij voorkeur ook een oplossing kan produceren natuurlijk :nerd: .


@Denise. Ik heb het 1 en ander ingevuld. Heb overigens XS4ALL als tv en internet maar dat is toch 1 pot nat.

Is dit voldoende wat ik heb ingevuld?


Hi @satshow , in verband met vakantie neem ik het even over van @Denise. 

Je hebt nu alleen de gegevens van je abonnement voor thuis ingevuld, terwijl XS4all een ander bedrijf is (géén 1 pot nat dus :wink: )

Zou je het mobiele nummer waar het om gaat en de naam van de contractant (je vrouw?) willen noteren in het opmerkingsveld van je profiel? Dan kan ik op onderzoek uitgaan!


@Maja_  Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld samen met het type telefoon dat ze gebruikt.

Op het moment zie ik in de app 50 mb gebruikt maar dat is 50 mb die ze met mij gedeeld heeft.

Ik heb in de instellingen gekeken van de telefoon en daar staat dat ze 83,55 mb gebruikt heeft via de mobiele data.


Hallo @satshow ,

Zij heeft eerst die extra 5GB opgemaakt. Zo kun/kon je het terugzien in MijnKPN:

 


Nee dat klopt niet.

Ze heeft een abbo van 2 GB data, ik heb haar 5 GB data gegeven in het begin van de maand, daarnaast heeft ze ook van KPN 5 GB gekregen.

Dat is totaal 12 GB, ze heeft maar 83,55 MB gebruikt volgens de telefoon.

Ik zie in de app op die plaats nu 4918 MB staan dat nog 7 dagen geldig is.

In totaal heeft ze buiten de data van KPN 2 GB van haar eigen en 5 GB van mij gekregen, in totaal dus 7 GB en maar 83,55 MB gebruikt.


@satshow 

Bij elkaar is die 83,55 MB en die 4918 MB dus precies die 5 GB die ze van KPN heeft gekregen. 

Klik in mijn KPN is op : Alle bundels bekijken  (Zie plaatje hierboven)

 

 


Ja daar heb ik bovenstaande gegevens vandaan, overigens wel beetje raar. Daar gaat toch niemand zoeken. 

Waar is haar eigen data en die van mij dan te vinden? Dus in totaal 7 GB.


Bedankt @satshow, ik zie dat er van de 5Gb bundel die ze van jou heeft gekregen 50Mb is verbruikt, van de 5Gb die ze van ons heeft gekregen is 81,5Mb verbruikt en haar eigen 2Gb bundel is nog onaangetast. 

Dat hij op een verbruik van 0 staat, zal gek genoeg wel kloppen omdat haar normale bundel wordt getoond in het overzicht en daar is tot op heden ook echt nog niks van verbruikt. Je geeft aan dat dit in november ook al zo was, heb je haar toen ook gelijk aan het begin van de maand Mb's van jouw abonnement gegeven? Als hij die eerst opmaakt, ga je dat niet terugzien in het verbruiksoverzicht. 


Ik zie in het overzicht 7 Gb staan, dat zal dus die 2 van haar zijn en die 5 van mij.

Ik heb inderdaad vorige maand ook 5 Gb gegeven, ze is echter in november van abbo gewisseld. Ik ga het in januari in de gaten houden.

Ben benieuwd hoe het er dan uit ziet @Maja_ 


Ah, dan zal januari de eerste ‘normale’ maand zijn. Mochten jullie dan ook weer vraagtekens hebben bij hoe het allemaal in de apps staat, trek dan maar gewoon weer aan de bel hier hoor, dan kan ik weer even meekijken :blush: