Skip to main content
Beantwoord

Geen abonnement details in Mijn KPN

  • 10 July 2024
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo lieve communityleden
Ik ben overgestapt van Odido glasvezel naar KPN in de hoop dat mijn internetverbinding betrouwbaarder zou zijn (+ ipv6), maar tot nu toe was het een wilde rit =)

Proberen de trage internetsnelheid te verhelpen (100Mbps U/D versus 1Gbps) Ik wilde een ticket openen met ondersteuning, maar ik merkte dat mijn abonnement helemaal geen details bevat in mijn kpn.

Mijn contract is op 9 juli ingegaan, verloopt de update traag of gaat er hier iets mis?

Hallo lieve communityleden
Ik ben overgestapt van Odido glasvezel naar KPN in de hoop dat mijn internetverbinding betrouwbaarder zou zijn (+ ipv6), maar tot nu toe was het een wilde rit =)

Proberen de trage internetsnelheid te verhelpen (100Mbps U/D versus 1Gbps) Ik wilde een ticket openen met ondersteuning, maar ik merkte dat mijn abonnement helemaal geen details bevat in mijn kpn.

Mijn contract is op 9 juli ingegaan, verloopt de update traag of gaat er hier iets mis?

 

 

@hellt kan 2 tot 3 dagen duren voor dat het zichtbaar is 


@hellt kan 2 tot 3 dagen duren voor dat het zichtbaar is 

dank je. Ik zou willen dat dit vermeld was in plaats van "niet beschikbaar" :\

Ik zie dat je vermoedelijk Unifi gebruikt, en geen standaardmodem. Ik vraag me af of je weet of dit een probleem kan vormen voor een ondersteuningsteam om het probleem met de lage snelheid te onderzoeken, aangezien ik hun modem niet gebruik en de Unifi-router niet rechtstreeks aansluit?


@hellt voor ondersteuning van de snelheid te onderzoeken

moet je de KPN apparatuur aansluiten. anders heb je geen support van KPN uit

 


Reageer