Skip to main content

Ik probeer al enkele maanden om mijn verbruik bij te houden door iedere keer op mijn kpn app te kijken wat mijn verbruik is, ook via browser.

Helaas is er 9 van de 10 keer niets te zien op mijn kpn, alleen strepen maar geen verbruik.

Mijn vraag is doe ik ierrs verkeerd of werkt mijn kpn niet goed?

Welkom @1b9r6u0! Blij dat je dit bij ons aangeeft!

Ik denk niet dat je iets verkeerd doet en er zijn tot nu toe geen meerdere klachten bekend dat het verbruik niet zichtbaar is… :thinking: Ik wil je een aantal vragen voorleggen en wil je vragen het één en ander uit te testen, hopelijk wordt het dan duidelijk waar het aan ligt.

  • Als je ingelogd bent in MijnKPN, kun je dan wel je abonnementsgegevens inzien (facturen, einddatum van je contract etc)?
  • Van welke browser maak je gebruik? Heb je de cookies en geschiedenis al eens verwijderd?
  • Inloggen via een andere browser en/of een ander apparaat: maakt dat een verschil?
  • Heb je de MijnKPN app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? De MijnKPN app heeft op dit moment versie 5.1.1
  • Wat ook kan helpen, is om het product/ abonnement te ontkoppelen en opnieuw toe te voegen in MijnKPN: wil je dat ook eens uitproberen?

Ik lees graag je antwoorden en bevindingen!


Als ik ingelogd ben op mijn kpn kan ik die gegevens inzien.

Crome en mijn laptop is 1 week oud

Via ander browser maakt niet uit

Ik heb versie 5.1.1

ontkoppelen niet geprobeerd maar ik zie niet in waarom?

het werkt op de app soms wel meestal niet.


Helder, dank je wel.
 

ontkoppelen niet geprobeerd maar ik zie niet in waarom?

Omdat het abonnement/ mobiele nummer om wat voor reden niet goed gekoppeld kan zijn. We hebben de ervaring dat het ontkoppelen en opnieuw toevoegen van het abonnement problemen met MijnKPN kan oplossen. Als je dat nog kunt proberen, heel graag! :slight_smile:

Werkt het daarna nog niet, dan zie ik graag een screenshot in dit topic terug en wil ik je vragen om je klantgegevens in te vullen in jouw Forum profiel. Graag je volledige naam, het klantnummer en 06 nummer waar het over gaat, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Op basis van je klantgegevens kan ik dan een melding maken bij onze administratie.


Hoe staat het ervoor @1b9r6u0? Is het gelukt of kan ik nog iets voor je betekenen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!