Goedemiddag,
Ik kan, sinds een week ongeveer, niet meer via MijnKPN, of de Thuisapp, in de modem kijken. Ik blijf de melding “Geen Experiabox gevonden” krijgen. Ik heb de modem al gereset, dat helpt niet. Ik heb hier gisterochtend over gebeld, want ik kijk regelmatig in de app of alle superwifipunten (x2) nog gevonden worden. Wanneer er traag wifi is kan ik ze dan met mijn mobiel opnieuw opstarten. Ik weet dat dit ook via mijnmodem.kpn kan maar dit is een stuk minder gebruiksvriendelijk. Zeker op een mobiele telefoon is nauwelijks werkbaar. De klantenservice noemde dat het gebruik van onze switches het probleem zou zijn. Wij gebruiken de TP-link TL-SG105, en we zouden de versie met de E erachter moeten hebben. Nu zou ik best 60 euro willen betalen als dit het ook oplost, maar ik twijfel daar dus sterk aan.
Op afstand is de modem gereset omdat mijn wachtwoord niet meer werkte. ‘s Avonds kwam ik erachter dat we boven en op zolder erg traag internet hadden. Noem het toeval, maar de kabel die van de modem naar de switch op de eerste verdieping loopt gaf geen goed signaal meer. Daar zijn we vanaf vanmorgen 8:45 uur mee bezig geweest. (uitsluiten, wachten tot de bouwmarkt open is enz.) De switches zijn er dus uren tussenuit geweest. Ook in deze tijd, na het herstarten/resetten van het modem, geven beide apps hetzelfde “Geen Experiabox gevonden”. Dit doet mij concluderen dat het niet aan de switches ligt.
Waar ligt dit dan wel aan? KPN geeft aan met verbeteringen aan de app te werken, maar dat zijn berichten van een half jaar geleden. Iemand dit het mij kan vertellen?