Skip to main content

Na een contract overname zijn er geen facturen meer zichtbaar in mijnkpn.

“U hebt op dit moment nog geen facturen”

Mijn factuur van september heb ik alleen wel echt nodig voor mijn boekhouding… ook heb ik hier geen mail van ontvangen. Kunnen jullie mij helpen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Welkom op het forum @RvdBerg17!

Bij een contract overname is er sprake van een oude contractant met een eigen klantnummer, en een nieuwe contractant met een eigen klantnummer. De facturen van de oude contractant, zijn niet inzichtelijk bij de nieuwe contractant, het klopt dus dat je ‘nog’ geen facturen hebt bij het nieuwe klantnummer als de overname net is geweest.

Lukt het jou (of iemand anders) om met de gegevens horende bij het oude klantnummer in te loggen bij MijnKPN?

Zo nee, zou je dan de gegevens en het klantnummer van zowel de oude als de nieuwe contractant in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mailadres waar je de factuur graag op wilt ontvangen in het opmerkingsveld noteren :slight_smile:


Hi Maja,

Bedankt voor je reactie!!

Het is idd gelukt via het oude klantennummer in te loggen :relaxed:

Bedankt voor je hulp. Groetjes


Hah, goed nieuws! Je zult zeer waarschijnlijk ook nog een ‘slotfactuur’ gaan ontvangen voor het oude klantnummer, tenzij de factuurdatum en de datum van de contractovername toevallig overeen komen. Ik wil je dus aanraden om over een maand nogmaals in te loggen om te zien of die factuur daar ook voor je klaarstaat :slight_smile:


Ah super. Bedankt voor de informatie! Ga ik doen:relaxed:

 


Graag gedaan! :blush: