Skip to main content
Beantwoord

Geen ontvangst van KPN en XS4ALL nieuwsbrieven, tips en aanbiedingen in mijn email

• 24 februari 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Lang geleden heb ik samen met iemand van KPN aan de telefoon samen mijn instellingen in deel privacy aangepast ofwel aangevinkt dat ik nieuwsbrieven, tips en aanbiedingen ontvang. Echter ontvang ik deze nooit. Ik ga ervan uit dat ik deze in de email ontvang. De laatste nieuwsbrief stamt uit 2017 van toen nog XS4LL en graag wil ik als deze nog bestaat weer ontvangen samen met die van KPN plus die tips, aanbiedingen. Wat gaat er fout dat ik die niet ontvang? Ik heb eerdere berichten over dit probleem op deze community doorgenomen en ik begrijp dat je vinkjes op verschillende onderdelen moet zetten anders werkt het niet. Ik heb alles aangevinkt wat mogelijk is dus daar zou het niet het moeten liggen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Edwin O., welkom op onze community! Als je inlogt op je MijnKPN kun je daar aanvinken dat je deze wilt ontvangen en kun je ook controleren of daar het juiste e-mailadres staat. Op deze pagina staat dit verder beschreven. Misschien werkt deze link om meteen op de juiste plek uit te komen in je MijnKPN kpn.com/nieuwsbrief

Als alles daar goed staat, de vinkjes aangevinkt en het mailadres klopt ook, komen de mails dan misschien in de spam map?

Bekijk origineel

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15448 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

Hoi ​@Edwin O., welkom op onze community! Als je inlogt op je MijnKPN kun je daar aanvinken dat je deze wilt ontvangen en kun je ook controleren of daar het juiste e-mailadres staat. Op deze pagina staat dit verder beschreven. Misschien werkt deze link om meteen op de juiste plek uit te komen in je MijnKPN kpn.com/nieuwsbrief

Als alles daar goed staat, de vinkjes aangevinkt en het mailadres klopt ook, komen de mails dan misschien in de spam map?

Reageer