Skip to main content

Hallo!

Zoals al in de titel staat: Als ik naar mijnKPN ga (zowel in de browser als de app) krijg ik niks te zien. Ik ben 23 Maart 2020 overgestapt naar KPN (ook met TV en Internet, dat komt de 25e) vanaf tele2. 

Ik was voordat ik naar tele2 ging ook al klant bij KPN en toen deed MijnKPN het prima. Mogelijk dat hier ook het probleem in zit?

Ok, het is opgelost.

Ik heb via de website eerst op “product ontkoppelen” gedrukt, want ik kreeg geen “product koppelen” te zien als ik naar de Producten tab ging. Vanaf daar kon ik wel mijn mobiel koppelen en krijg ik alles correct te zien in zowel de browser als de app.

Ik ga er maar even vanuit dat ik morgen ook “thuis” internet en tv kan koppelen.


Goedemorgen, @WhiskyJoe  welkom op het KPN Forum! Fijn om te lezen dat je een oplossing hebt weten te vinden. Het is soms inderdaad even proberen door opnieuw te koppelen. Is het ook gelukt om jouw vaste diensten te koppelen? Stuur gerust nog even een bericht als ik nog iets voor je kan doen! 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer