Skip to main content

Ik kom niet meer bij mijn persoonlijke extra's, omdat ik dan instellingen moet wijzigen. De link die ik dan moet gebruiken geeft al een week de melding dat de pagina niet geladen kan worden. 

Al update gedaan, app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, op storingen gezocht, telefoon afgesloten en opnieuw oogestart. Niets werkt. 

Hoi @Piepjes73, dat is raar inderdaad. Je moet die instellingen wel kunnen wijzigen natuurlijk. Als je die link kopieert naar een browser, en daar probeert in te loggen, lukt het dan wel?

Ik heb precies hetzelfde! Je kunt de link niet kopiëren,  want er staat alleen klik op deze link. En dat werkt dus niet. 

Beste KPN en KPN-klanten,

Mij lukt het ook niet om mijn persoonlijke extra’s te zien. Ik heb geprobeerd om de instellingen aan te passen, maar mijn aanpassingen hebben geen effect, ook niet na 24 uur. Of ik doe iets verkeerd of het werkt niet.

Hoi @Piepjes73, dat is raar inderdaad. Je moet die instellingen wel kunnen wijzigen natuurlijk. Als je die link kopieert naar een browser, en daar probeert in te loggen, lukt het dan wel?

Ik heb weer contact gehad met iemand anders van de klantenservice. Aanpassingen kunnen ook in "jouw profiel" worden gedaan. Toch leek er ook een storing in te zitten. Inmiddels werkt het nu weer. 

Ik heb precies hetzelfde! Je kunt de link niet kopiëren,  want er staat alleen klik op deze link. En dat werkt dus niet. 

Je kan de aanpassingen ook doen in "jouw profiel", echter was er ook een storing. Bij mij werkt het nu weer. 

Beste KPN en KPN-klanten,

Mij lukt het ook niet om mijn persoonlijke extra’s te zien. Ik heb geprobeerd om de instellingen aan te passen, maar mijn aanpassingen hebben geen effect, ook niet na 24 uur. Of ik doe iets verkeerd of het werkt niet.

Er was ook een storing. Bij mij werkt het nu weer. 

Hoi @Piepjes73, dat is raar inderdaad. Je moet die instellingen wel kunnen wijzigen natuurlijk. Als je die link kopieert naar een browser, en daar probeert in te loggen, lukt het dan wel?

Ik heb weer contact gehad met iemand anders van de klantenservice. Aanpassingen kunnen ook in "jouw profiel" worden gedaan. Toch leek er ook een storing in te zitten. Inmiddels werkt het nu weer. 

Dat is goed om te lezen, en verklaart dat er nog2 mensen kwamen die hetzelfde aangeven. Voor iedereen moet het weer opgelost zijn begrijp ik.

Ik kan ook na afsluiten en opnieuw opstarten van mijn gsm nog steeds NIET de link, die je moet aanklikken om je instellingen aan te passen, openen!

Maar: ik ben via een omweg,dus niet via de llink maar via internet tóch in mijn instellingen terecht gekomen maar alle vinkjes stonden al helemaal juist ingevuld en toch kreeg ik geen toegang tot mijn persoonlijke extra's.  

@Jasper van KPN wat nu te doen? Kun je me anders een pb sturen voor hulp en wellicht kun jij meekijken in mijn account?

Vreemd dat jij er nog last van hebt @VoorheenReizigster, de storing daarmee is wel opgelost. Heb je de MijnKPN app ook op een ander apparaat geïnstalleerd, en kan je daar eens kijken of het daar ook is?

Gisteren werkte het dus nog niet, maar vandaag zie ik dat het een volledig ander scherm is geworden en kan ik als ik het hartje onderaan met "voor jou" aanklik wél allerlei dingen zien. Volledig anders geworden! Maar het werkt nu dus wél! Dankjewel 

Ik weet niet waardoor het nu wel werkt bij jou, maar ik zal niet klagen 🙂 Mogelijk moest er nog een update van de app geïnstalleerd worden en is het daarmee beter geworden. Je kunt alles nu zien dus.

Ik weet niet waardoor het nu wel werkt bij jou, maar ik zal niet klagen 🙂 Mogelijk moest er nog een update van de app geïnstalleerd worden en is het daarmee beter geworden. Je kunt alles nu zien dus.

👍

Reageer