Skip to main content

Ik heb een mail gekregen waarin staat dat mijn adresgegevens niet overeenkomen. Vervolgens kijk ik in de kpn app en zie ik dat dat mijn adres gewijzigd is en staan de telefoonnummers van mij buren erin! Zet dit zsm recht aub!

Hallo @19Jeroen79 , dan kun je toch het beste even bellen voor een snelle(re) reactie.

 


Hoi @19Jeroen79, welkom hier, goed dat je dit aangeeft. De mail komt vanuit ons systeem dat checkt of je nog in aanmerking komt voor Hussel en/of Compleetvoordelen. Maar dan is het heel raar dat jouw mobiele abonnement ineens van adres is gewijzigd. Dat is iets wat je zelf kunt wijzigen in je MijnKPN. Of het kan via de klantenservice, maar dan moet je wel door de verificatie komen. Dus de facto is dat ook alleen door jou of iemand uit je gezin te doen. Wil je eens je forumprofiel invullen met in ieder geval het 06-nummer en het adres dat het moet zijn? Ik wil dit namelijk graag even nakijken. 


Erik, bedankt voor je antwoord.

ik heb mijn forumprofiel aangevuld.


Dank je, @19Jeroen79. Wat ik hier zie is dat je adresgegevens bij ons nog correct staan. Alleen ben je op een of andere manier toch gekoppeld geraakt aan het huishouden van de buren. Hoe dat dan gebeurd is kan ik niet zien :( Ik heb je nu losgemaakt van de buren, en weer teruggezet in het huishouden waar je hoort, op je eigen huisnummer. Daar krijg je per mail bevestiging van. Meestal is het binnen een uurtje ook weer rond, en dan is alles weer in orde.


Bedankt  voor het oplossen Erik!Â