Skip to main content

Waarom moet ik €20,- kosten betalen voor een gesprek omdat ik een probleem heb met mijnkpn  die de medewerker niet kan oplossen en mij zolang aan de lijn houdt dat ik dit belachelijke bedrag kwijt ben aan extra kosten . 

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Dat moet u omdat u niet het gratis nummer 0800 0402 gebeld heeft. U heeft waarschijnlijk gegoogeld naar het nummer van KPN en vervolgens via een duur belbedrijf/nummerinformatiedienst gebeld. 


Hoi @Diesch en welkom op ons forum!

Het klopt inderdaad wat @Nick83 aangeeft, kans is groot dat je dan een betaalde doorverbindservice hebt gebeld. Als je dit soort nummers belt dan krijg je altijd eerst te horen wat de kosten zijn voor dat nummer (gemiddeld ongeveer €1,- per minuut). Ons nummer, 0800-0402 is altijd gratis.
Is het probleem met mijnKPN inmiddels wel opgelost of kan ik je daarin nog van verdere hulp voor zien?


@Nico_  het probleem met mijnkpn is opgelost. Wat nog loopt is een klacht van eind juli. Hierop heb ik nog nooit reactie ontvangen. Het was een klacht nav start nieuw abonnement.


Hmm dat duurt wel lang ja. ik wil eens kijken wat er aan de hand is en wie ik kan aanspreken hiervoor. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Je mag wel bij persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer zetten ter verificatie. Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt?