Skip to main content
Vraag

Gevolgen van product ontkoppelen?

• May 9, 2026
  • 2 reacties
  • 10 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Een tijd geleden heb ik een kennis geholpen van Ziggo naar KPN over te stappen. Tijdens dat proces heb ik mijn email adres gebruikt. Het gevolg is dat ik nu kpn mails gericht aan die kennis op mijn email adres ontvang. Ik heb de kpn helpdesk meerdere keren gebeld om het email-adres behorend bij dat “product” te wijzigen in dat van die kennis. Dat werd toegezegd maar het is niet gebeurd (al maanden geleden).

Mijn vraag is: Als ik nu in de mijnKPN -app dat product ontkoppel, wordt dan mijn email-adres niet meer gebruikt door KPN voor berichten over het product van die kennis? (Het klinkt logisch, maar ja, gezien mijn ervaringen bij de helpdesk, ben ik er niet zeker van)

Alvast dank!

2 reacties

• May 9, 2026

Inderdaad een nieuw KPNID aanmaken met de gegevens van de abo-houder en daarna de producten er aan koppelen.

Het oude KPNID zonder producten verwijderen of t.z.t. automatisch laten vervallen.

@karel6 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 11, 2026

Vandaag dat nieuwe KPNID aangemaakt samen met die kennis. Meteen daarna werd automatisch de koppeling van het “product” met mijn KPNID verbroken zag ik in een mail van KPN gericht aan mij.

Mbv dat nieuwe KPNID een verlengingsaanbod geaccepteerd. En aan wie stuurde KPN de bevestiging 6 minuten na de mail over de ontkoppeling?

Op mijn emailadres (maar dat is een ander emailadres dat in mijn KPNID staat) en niet op dat van de kennis! Het lijkt er dus op dat in andere KPN systemen emailadressen gebruikt (kunnen) worden dan die in KPNID’s gebruikt worden.