Skip to main content

2 dagen geleden KPN monteur bij mij geweest voor het aansluiten van glasvezel TV en internet.,

Het kon op dat moment niet aangesloten worden omdat er geen signaal het huis binnen kwam; wel heeft hij alvast ter voorbereiding de modem en tv box etc. opgehangen en bekabeld. 

Vervolgens gisteren monteurs van KPN netwerk geweest ; bleek er buiten 6 meter uit de gevel een kabelbreuk te zitten. Dit is hersteld en sindsdien heb ik signaal en heb ik inmiddels tv en internet via KPN.

In MijnKPN is mijn TV en internet abonnement nog niet zichtbaar actief en ik krijg herinneringsmails dat ik een afspraak moet maken met een monteur, terwijl hij al geweest is en alles inmiddels al werkt. Gebeld met de klantenservice maar het wordt niet begrepen.

Mijn vraag: Krijgt KPN door het activeren van mijn TV boxen vanzelf het signaal  dat het abonnement is ingegaan ?  Of duurt het gewoon een paar dagen voordat ik het kan zien en moet ik geduld hebben ?

 

@Rocco Bianco Welkom op het forum. 

Fijn dat de situatie hersteld is en dat je diensten ondertussen werken! Zijn je gegevens ondertussen ook al zichtbaar in MijnKPN of is dit nog niet gelukt? 


Hallo Rutger,   

Omdat ik na het herstel van de kabelbreuk, alles zelf heb aangesloten, miste KPN het akkoord van de monteur dat alles naar behoren werkt; waardoor het abonnement nog niet op actief stond.  Vandaag heeft de monteur alles gecontroleerd en akkoord bevonden, waardoor nu het bericht naar KPN is gegaan en het abonnement is geactiveerd. Dus dit zal binnenkort wel zichtbaar worden in Mijn KPN. 

Volgens de monteur komt het ookomdat ik gebruik heb gemaakt van de kpn overstapservice; waardoor de monteur het signaal vrij moet geven naar KPN.