Same here… probeerde net wat extra GB’s erbij te klikken (unlimited, maar dag limiet van 10GB, ging vandaag er snel doorheen) maar de app toont een foutmelding. Dan maar ouderwets via de sms, maar dat kan blijkbaar maar 1 keer 🤷🏼♂️
kreeg daarna de hele tijd de melding dat een extra dagbundel niet geactiveerd kon worden, ook al was de andere 80% (en zelfs 100%) verbruikt.
Same here… probeerde net wat extra GB’s erbij te klikken (unlimited, maar dag limiet van 10GB, ging vandaag er snel doorheen) maar de app toont een foutmelding. Dan maar ouderwets via de sms, maar dat kan blijkbaar maar 1 keer 🤷🏼♂️
kreeg daarna de hele tijd de melding dat een extra dagbundel niet geactiveerd kon worden, ook al was de andere 80% (en zelfs 100%) verbruikt.
Vraag me af of het wel klopt zou ook 10 Gb verbruikt hebben maar was thuis hele dag
Ha @MennoG78 en de rest, kan iedereen er weer in? Ik zal in ieder geval intern even melden dat jullie hier tegenaan liepen. Dank voor het melden en excuses voor het ongemak!
Dat laatste merk ik ook. Het werkt weer maar de app reageert nu nog vrij traag. Regelmatig het ronddraaiende cirkeltje voordat de facturenlijst zichtbaar wordt of de MB’s delen pagina verschijnt.
Ja, ik denk zeker dat dat ermee te maken heeft! Mocht je toch weer tegen de foutmelding aanlopen, laat het gerust weten.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.