Skip to main content
Antwoord

Het lukt niet om mijn mobiele facturen in te zien

• October 29, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik probeer in te loggen om mijn rekening in te kunnen zien voor mijn mobiel omdat deze al een paar maanden vele malen hoger is dan eerst. Als ik inlog kom ik alleen in de omgeving voor mijn internet. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Chantal1969 en welkom bij de KPN Community! Wel zo handig om je facturen in te kunnen zien, dus goed dat je je vraag hier stelt. 

Als je alleen de facturen van je internet ziet dan moet je het mobiele abonnement nog aan je MijnKPN account koppelen gok ik. 
Hier vind je hoe het koppelen van je mobiele abonnement aan je MijnKPN werkt. Voor het gemak: 

1. Open de MijnKPN app en log in met jouw KPN account. Heb je dit al eerder gedaan? Dan kan je ook inloggen met jouw cijfercode, face ID of vingerafdruk.

Heb je nog geen KPN account? Maak dan eerst een KPN account aan.

2. Je kunt nu een abonnement toevoegen. Ga onderaan naar het tweede tab ‘Producten’ en klik op de plus bij ‘Staat je abonnement er niet tussen?’.

Vanaf daar volg je de rest van de stappen en hopelijk lukt het dan om de facturen in te zien. 🙂

Laat je weten of het gelukt is?

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 29, 2025

Beste ​@Chantal1969 gebruik je wel de MijnKPN app?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2025

Hi ​@Chantal1969 en welkom bij de KPN Community! Wel zo handig om je facturen in te kunnen zien, dus goed dat je je vraag hier stelt. 

Als je alleen de facturen van je internet ziet dan moet je het mobiele abonnement nog aan je MijnKPN account koppelen gok ik. 
Hier vind je hoe het koppelen van je mobiele abonnement aan je MijnKPN werkt. Voor het gemak: 

1. Open de MijnKPN app en log in met jouw KPN account. Heb je dit al eerder gedaan? Dan kan je ook inloggen met jouw cijfercode, face ID of vingerafdruk.

Heb je nog geen KPN account? Maak dan eerst een KPN account aan.

2. Je kunt nu een abonnement toevoegen. Ga onderaan naar het tweede tab ‘Producten’ en klik op de plus bij ‘Staat je abonnement er niet tussen?’.

Vanaf daar volg je de rest van de stappen en hopelijk lukt het dan om de facturen in te zien. 🙂

Laat je weten of het gelukt is?