Skip to main content
Beantwoord

Het lukt niet om Thuis product te koppelen aan MijnKPN account

• August 1, 2025
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik wil ons thuis abonnement koppelen binnen de mijn KPN app , nadat ik mijn klantnummer heb ingevuld gebeurt er niks en hij loopt vast

Beste antwoord door Denise van KPN

Ah, je probeert het product dus niet te koppelen aan MijnKPN, maar je probeert een huishouden aan te maken. Jammer dat dit niet lukt. Mijn collega's van de klantenservice kunnen je hierbij helpen. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

3 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@BartJS, leuk dat je hebt gekozen voor KPN Thuis! 💚

Jammer dat het niet lukt om KPN Thuis te koppelen aan jouw KPN account. Is jouw verbinding al actief? Dan kan je de instructies hier volgen: MijnKPN app: Product koppelen. Als jouw verbinding nog niet actief is, dan kan het helpen om het op een later moment nog eens te proberen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 5, 2025

Mijn abonnement is al lang actief , maar als ik bij combivoordeel kijk welk level ik zit staat daar niks , je kan daar je huishouden aanmaken maar dat lukt dus niet , de app loopt daar vast .

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 6, 2025

Ah, je probeert het product dus niet te koppelen aan MijnKPN, maar je probeert een huishouden aan te maken. Jammer dat dit niet lukt. Mijn collega's van de klantenservice kunnen je hierbij helpen. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.