Skip to main content

Ik was klant van Telfort en zit nu bij KPN. Na de overstap toonde Mijn KPN op de laptop alleen horizontale strepen op scherm Profiel en aan de linkerkant op scherm Overzicht. Ik heb vanochtend ontdekt dat na op het Forum te hebben ingelogd, opeens doet scherm Profiel het correct. Helaas scherm Overzicht blijft onvolledig. Kan dit (scherm Overzicht) opgelost worden? Het probleem komt voor in Chrome, Firefox en Opera. Ik gebruik de app niet en dus weet niet of het daar wel zou werken.

 

 

Hoi @utrecht_eric, in principe zou dit betekenen dat hij aan het laden is maar dat zou niet langer dan een paar seconden moeten duren. Zou je het ook eens kunnen proberen met je browserextensies uitgeschakeld? Ik zie in je screenshot dat ghostery een melding heeft op deze pagina en dat je DuckDuckGo Privacy Essentials gebruikt.

Als dit het niet oplost en het met de andere browsers hetzelfde is kan het zijn dat er iets niet helemaal goed gekoppeld staat. Kun je bovenin eens naar producten en daar al je producten ontkoppelen om ze vervolgens weer opnieuw te koppelen? 


Ditzelfde probleem heb ik ook, maar ik ben niet nieuw, ik gebruik de app ook niet.

Helaas  zie ik hier niet de oplossing staan….


Wie o Wie kan mij ene duidelijke handleiding geven hoe dit te verhelpen?

Alvast dank..op de site vind ik het niet..


Hallo @Amme 

Het linker deel van de pagina Overzicht wordt alleen gebruikt als je een KPN Mobiel abonnement hebt.

Voorbeeld

Als je alleen een Thuis product hebt blijft links dus 'leeg’.

Voor meer informatie ga je naar de pagina Producten en kies je daar het gewenste product.


Dank je Ruud, maar ik hèb een mobiel abonnement van kpn…

 

vrgr Amme


Duidelijk Amme. Heb je dit product ook toegevoegd aan MijnKPN via Product toevoegen ?

 


Goedemorgen,

Begrijp ik goed dat het dus normaal is dat het scherm op links blijft knipperen alsof er geprobeerd wordt iets op te halen? Ik heb dit probleem al een aantal maanden. Vind het niet echt belangrijk omdat ik op rechts de juiste info zie (behalve vast bellen, dat blijkt lastig te zijn die ouderwetse technieken….)

Heb ook de app nog niet geprobeerd.


groeten, Louis | tevreden KPN klant sinds 1992 ;-)


Dat klopt @Louis92 , ik heb alleen Internet&Bellen Thuis dus ik zit ook tegen die bewegende grijze lijnen aan te kijken. Het ‘ouderwetse’ analoge PSTN valt inderdaad overal buiten, dat zit op een apart systeem en is daarom niet te koppelen met MijnKPN.


Dat klopt @Louis92 , ik heb alleen Internet&Bellen Thuis dus ik zit ook tegen die bewegende grijze lijnen aan te kijken. Het ‘ouderwetse’ analoge PSTN valt inderdaad overal buiten, dat zit op een apart systeem en is daarom niet te koppelen met MijnKPN.

Thanks!


Dank je Ruud voor je tip: Dit was het probleem. Ik had in het verleden wel het telefoonnummer toegevoegd, maar niet het product toegevoegd via product koppelen. Heb ik nu wel gedaan en het probleem is opgelost:slight_smile:


Dat is goed om te horen @Amme . Graag gedaan.


@ all,

Hebben de thuis + mobiel klanten dan een streepje meer?