Skip to main content

Je kunt er dus voor kiezen om jouw eigen nummer altijd bovenaan te tonen, ongeacht onder welke naam de nummers opgeslagen staan! Het betreffende mobiele nummer aanklikken → Bekijk meer opties → helemaal onderaan staat in het blauw ‘Dit mobiele abonnement uitlichten op Overzicht’ 

 

Hi Marja, kan het zijn dat deze feature is verplaatst of uit de app is verwijderd? Ik zoek mij blauw, maar ik kan het niet vinden. Voorheen was dit wel het geval en stond ik uitgelicht en mijn familieleden daaronder. Nu staat mijn zoon bovenaan en kan ik niet vinden hoe dit te wijzigen :grin:

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Jarno_V, de MijnKPN app is onlangs vernieuwd, dus het kan zijn dat de optie inderdaad verplaatst is. Zou je voor de zekerheid ook eens bij de app instellingen willen kijken? Ik heb zelf alleen mijn eigen nummer gekoppeld en zie de optie helemaal nergens staan in m'n eigen MijnKPN, maar dat zou wel eens kunnen komen doordat er niet meerdere nummers gekoppeld zijn en er dus niks uit te lichten valt :wink:

Ik vraag even na hoe dit zit bij de ontwikkelaars van de app!


Ha @Maja_ , Ja! die instelling staat nu inderdaad bij “Instellingen → Uitgelicht abonnement” Bedankt voor de hulp :grinning:


Ah helemaal super! Jij ook bedankt @Jarno_V :blush: