Skip to main content

Voor mij een nteressant verhaal omdat ik binnenkort wil proberen een bijna 80-jarige de genoegens van een internetverbinding te laten ervaren. Ze heeft nu een tablet maar zonder internet. Ze heeft wel een Experiabox en interactieve tv. Hoe kan ik het beste te werk gaan? PS Ze heeft van haar Experiabox (2019) geen wachtwoord, het staat niet onderop het kastje. 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hallo @Andien Goense-Bal welk modem (Experiabox) heeft ze precies?

De V8, V9, V10, V10a of de KPN Box12?

Bij alle modems staat de wifi-naam (SSID) met bijbehorend wachtwoord op een sticker op het modem vermeld.

 


Helaas staat er op de sticker onderaan de Experia niets vermeld. Welke ‘v’ het is weet ik nu niet, want ik ben nu thuis en niet meer bij de oude dame. Dus ik kom erop terug, waarschijnlijk ergens volgende week. Dank voor uw snelle reactie! 


Het is de Experiabox v10a


Hallo @Andien Goense-Bal daar staan de gegevens achterop de modem, zie onderstaand voorbeeld:

Verbeter je wifi-signaal | Budget Alles-in-1

 


Er zit idd een stickertje achterop maar helaas staan daarop geen code of wachtwoord vermeld. Het is gewoon blanco. 

 


Hallo @Andien Goense-Bal dat is een uitschuifbaar kaartje waar je de gewijzigde gegevens op kunt schrijven.

Als je dat kaartje wegschuift zie je de originele sticker zitten met de standaard gegevens.

 


Dank! Klopt hoor!


Dank! Klopt hoor!

Hallo @Andien Goense-Bal Graag gedaan.

 


Hoi @Andien Goense-Bal . Welkom op het forum.
Fijn dat je die mevrouw hiermee helpt.  Kan ze al gebruik maken van het internet?


Hoi @Andien Goense-Bal . Welkom op het forum.
Fijn dat je die mevrouw hiermee helpt.  Kan ze al gebruik maken van het internet?

Wie heet je nu welkom, Volgens mij hielp @JanD door de vraag te beantwoorden juist mevrouw @Andien Goense-Bal 😂🤣😂🤣


Klopt hoor @dommeke, ik ben prima geholpen door @JanD. En @Erwin_ de klant die ik geholpen heb om op internet te komen moet nog erg wennen aan het gebruik van dit voor haar nieuwe medium. Aan u allen de hartelijke groeten!