Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik in MijnKPN een Teens Sim inzien als ouder?

• January 2, 2026
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemorgen 

Mijn dochter heeft sinds afgelopen maand een teen sim abonnement.  

Die stond weergegeven in mijn account. Maar nu we haar eigen kpn id hebben aangemaakt kan ik de facturen en het verbruik niet meer inzien.

Dit is toch raar als ouder zijnde. Het abonnement staat op mijn naam en ik betaal. Maar ik kan het niet inzien. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • January 2, 2026

Beste ​@Sasjejans de enigste mogelijkheid is dan dat teen sim abo weer aan jouw KPN ID koppelen.

Wachtwoord toegang jouw KPN ID aanpassen en er kan niemand meer bij, ook jouw dochter niet.

Je kunt al alternatief ook het toegangswachtwoord van het KPN ID van je dochter aanpassen en dat wachtwoord voor jezelf houden, zodat je dochter niet meer bij haar KPNID kan.

I.v.m. de 2FA is het dan ook verstandig jouw eigen mobiele nummer als contactnummer in het KPN ID van je dochter te zetten, dan komt de 2FA code uitsluitend op jouw telefoon binnen.

Succes.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Sasjejans . Welkom hier.

Ik snap dat dit verwarrend is, maar in dit geval zit het anders dan het lijkt. Een Kids Sim en een Teens abonnement kunnen namelijk geen eigen MijnKPN-omgeving hebben. Deze abonnementen lopen altijd via het MijnKPN-account van één van de ouders. Het aanmaken van een apart KPN ID voor je dochter is daarom niet de bedoeling en zorgt er juist voor dat het abonnement niet meer zichtbaar is in jouw account. Het abonnement hoort gewoon aan jouw KPN ID gekoppeld te blijven, omdat jij de contracthouder en betaler bent.