Skip to main content

Ik wil graag mijn abonnement aan passen vivaplay beƫindigen en mijn tv en twee kastjes terug want gebruiken dit niet beetje zonde Hoe moet ik dit aanpassen in mijn knp app

Hoe kan ik dit veranderen in mijn kpn Ā wil tv weg en 2 kastjes en viaplay opzeggen Hoe moet ik dit doen internet gewoon houdenĀ 


Hallo @Jannie2310Ā , je kunt 1 ding tegelijk opzeggen bij KPN, bijvoorbeeld eerst Viaplay opzeggen, als dat afgerond is je tv abo opzeggen


Eerst Viaplay opzeggen inderdaad. Pas als die wijziging administratief is afgerond kan je verder met het volgende.Ā 

Wat Interactieve tv betreft. Als je abonnement nu Alles in 1 heet kan het er niet uit.

Dan zul je je abonnement moeten wijzigen naar Hussel. Daar is de basis internet en vaste telefoon en KPN ITVĀ optiesĀ ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹.


Hoi @Jannie2310, dit kan je inderdaad wijzigen zoals in MijnKPN zoals Jan en Peter aangeven. Om het te kunnen wijzigen moet het abonnement gekoppeld zijn aan jouw MijnKPN account, is dat het geval?

Als het niet lukt om het te wijzigen, zou je dan kunnen vertellen wat er precies gebeurd? Krijg je bijvoorbeeld een melding in beeld of iets anders?