Skip to main content

Ik heb momenteel 4 mobiele nummers op mijn naam, en kan deze ook elk via mijn KPN-ID bekijken in de mijn-KPN app.
Hoe kan ik nu voor die nummers (van gezinsleden) óók een eigen mijn-KPN inlog maken, zonder verdere rechten? 
Het enige dat ik nu kan bedenken is om mijn met eigen KPN ID op die andere apparaten in te loggen. Maar daarmee geef ik ook toegang tot eht aanpassen van alle KPN diensten (TV pakketten, internet en vaste telefonie wijzigingen etc). 
Zou mooi zijn als ik een inlog voor de andere nummers kan maken voor de mijn KPN-app, zonder dat ik de nummers uit mijn KPN-ID en app hoef te verwijderen. En ook zonder dat ik dan gelijk rechten geef om bundels bij te kopen etc, mar die rechten in mijn eigen account hou.

Dag @Remco033. Wat jij wil, is helaas niet mogelijk. Je kunt ieder abonnement namelijk maar aan 1 KPN ID koppelen.

Je kunt ervoor kiezen om voor ieder abonnement een apart KPN ID te maken. Maar dan kan degene die is ingelogd met dat KPN ID ook wijzigingen aanbrengen. En dat wil je liever niet, begrijp ik.

Er is geen manier om dit voor elkaar te krijgen, sorry.


Dank voor het antwoord. Jammer maar duidelijk.

Kan ik de obonnementen dat wel elk aan een eigen KPN ID koppelen, en toch alle voordelen van meerdere abonnementen in het huishouden behouden? Kortingen en het delen van GB's? Dat laatste is essentieel. De wijzigingen kunnen dan alleen in het ene mobiele abonnement worden gedaan, maar in elk geval niet meer in het totale pakket aan abonnementen (TV, internet etc etc.)


Dank voor het antwoord. Jammer maar duidelijk.

Kan ik de obonnementen dat wel elk aan een eigen KPN ID koppelen, en toch alle voordelen van meerdere abonnementen in het huishouden behouden? Kortingen en het delen van GB's? Dat laatste is essentieel. De wijzigingen kunnen dan alleen in het ene mobiele abonnement worden gedaan, maar in elk geval niet meer in het totale pakket aan abonnementen (TV, internet etc etc.)

Ja hoor! Voor de Hussel voordelen is het belangrijk dat de abonnementen op hetzelfde adres staan. Maar je hoeft ze niet aan hetzelfde KPN ID te koppelen. Ontvang je nu al voordelen? Dan verandert dit niet als je een mobiel abonnement koppelt aan een ander KPN ID. Zolang de adressen dus maar hetzelfde zijn.