Skip to main content

Hallo, 

Ik heb een mobiel abonnement van kpn en een internet/tv abonnement van Solcon.ik heb nu een gratis e-mail only abonnement en die wil ik koppelen aan mijn kpn, hoe moet ik dit doen?

 

Mvg

Jeroen Vree Egberts 

Hallo @JeroenVreeEgberts, een e-mail only abonnement kun je inderdaad ook koppelen aan MijnKPN. 

1) Als je bent ingelogd in MijnKPN, kies je voor "Producten".
2) Bij Producten kies je vervolgens voor "Product toevoegen". 
3) Er opent een nieuw scherm, daar kies je: "Thuis" en vervolgens"Ben je niet thuis, heb je een Digitenne, e-mail of VoIP only abonnement? Kies dan voor 'nee'."
4) Je vult vervolgens de gegevens in van het abonnement zoals postcode + huisnummer.
5) Druk vervolgens op de knop "Abonnement koppelen". 


 

 


Hoi, 

Hallo @JeroenVreeEgberts, een e-mail only abonnement kun je inderdaad ook koppelen aan MijnKPN. 

1) Als je bent ingelogd in MijnKPN, kies je voor "Producten".
2) Bij Producten kies je vervolgens voor "Product toevoegen". 
3) Er opent een nieuw scherm, daar kies je: "Ben je niet thuis, heb je een Digitenne, e-mail of VoIP only abonnement? Kies dan voor 'nee'."
4) Je vult vervolgens de gegevens in van het abonnement zoals postcode + huisnummer.
5) Druk vervolgens op de knop "Abonnement koppelen". 

 

Hoi, dat heb ik geprobeerd maar heb nog geen klantnummer van mijn email only abonnement.

 

Groet Jeroen 


Het lijkt me dat u gewoon het klantnummer van het thuis abonnement wat u had moet gebruiken. 


Een klantnummer is opvraagbaar bij de klantenservice. Zij zijn bereikbaar op het nummer 0800-0402. Indien jouw abonnement bij KPN is omgezet naar e-mail only, dan is het klantnummer niet gewijzigd en nog altijd hetzelfde als voorheen. 


Hoi, 

Hallo @JeroenVreeEgberts, een e-mail only abonnement kun je inderdaad ook koppelen aan MijnKPN. 

1) Als je bent ingelogd in MijnKPN, kies je voor "Producten".
2) Bij Producten kies je vervolgens voor "Product toevoegen". 
3) Er opent een nieuw scherm, daar kies je: "Ben je niet thuis, heb je een Digitenne, e-mail of VoIP only abonnement? Kies dan voor 'nee'."
4) Je vult vervolgens de gegevens in van het abonnement zoals postcode + huisnummer.
5) Druk vervolgens op de knop "Abonnement koppelen". 

 

Hoi, dat heb ik geprobeerd maar heb nog geen klantnummer van mijn email only abonnement.

 

Groet Jeroen 

Als ik product toevoegen klik, kan ik kiezen tussen mijn mobiel(die ik nog heb) en thuis(internet/tv heb ik niet meer). 


Hallo @JeroenVreeEgberts 

 

Je moet kiezen voor Thuis, dan krijg je het genoemde scherm:

 


e-mail only valt inderdaad onder Thuis @JeroenVreeEgberts 


Hallo @JeroenVreeEgberts 

 

Je moet kiezen voor Thuis, dan krijg je het genoemde scherm:

 

Dit heb ik gedaan maar krijg dan de melding. Dit product kan op dit moment nog niet gekoppeld worden. Probeer het later nog eens.


Hallo @JeroenVreeEgberts, het abonnement e-mail only is op 13 mei jl. actief geworden. Het kan een paar dagen duren administratief gezien voordat het gekoppeld kan worden aan MijnKPN. Vrijdag of uiterlijk in ht weekend moet het mogelijk zijn om de koppeling aan MijnKPN te maken. 


Hallo @JeroenVreeEgberts, het abonnement e-mail only is op 13 mei jl. actief geworden. Het kan een paar dagen duren administratief gezien voordat het gekoppeld kan worden aan MijnKPN. Vrijdag of uiterlijk in ht weekend moet het mogelijk zijn om de koppeling aan MijnKPN te maken. 

Oke, zal ik het dan proberen. Bedankt alvast!


Hallo @JeroenVreeEgberts, het abonnement e-mail only is op 13 mei jl. actief geworden. Het kan een paar dagen duren administratief gezien voordat het gekoppeld kan worden aan MijnKPN. Vrijdag of uiterlijk in ht weekend moet het mogelijk zijn om de koppeling aan MijnKPN te maken. 

Oke, zal ik het dan proberen. Bedankt alvast!

Kreeg net een mail met de factuur en klantnummer. Volgens mij is het gelukt! 

Bedankt voor het meedenken.