Skip to main content

Beste forumleden,

Ik heb een MijnKPN-account voor mijn mobiele abonnement, dat eerder gekoppeld was aan het account voor TV & Internet. Elk abonnement had zijn eigen inloggegevens.

In plaats van het TV & Internet-abonnement op te zeggen, heeft mijn ex-partner het KPN ID van dat abonnement verwijderd. Nu lukt het mij niet om dit abonnement te koppelen aan mijn KPN ID, dat ik voor mijn mobiele abonnement gebruik. Bij nader inzien wil ik het TV & Internet-abonnement nog niet opzeggen.

Het toevoegen in mijn account is nodig om wijzigingen door te voeren.

Weet iemand of hier een eenvoudige oplossing voor is?
 

Alvast bedankt!

Hallo @maurice1994 ,

Je kunt dat internet-thuis-abonnement zelf toevoegen aan jouw MijnKPN. 
 

Kies (bv in de app) onderin voor producten. Daar kun je onderin jouw abonnement zelf toevoegen. 
 

Staat jouw abonnement er niet bij? Voeg ‘m toe.

Kies dan “Thuis”.

En volg dan de verdere stappen. 

 


Hi Maurice,

 

Zie deze uitgebreide uitleg, vond ik heel handig:

 


Hi Maurice,

 

Zie deze uitgebreide uitleg, vond ik heel handig:

 

Hallo Heidi,

 

Dank voor je reactie!

Deze stappen heb ik doorlopen alleen krijg ik dan de melding dat ik niet met het kpn netwerk ben verbonden of via de andere stap krijg ik dat de gegevens onjuist zijn.


Hi Maurice,

Je mobiel is thuis via wifi verbonden?

Welke stappen volg je, wel thuis of niet thuis?


Hi Maurice,

Je mobiel is thuis via wifi verbonden?

Welke stappen volg je, wel thuis of niet thuis?

Hi Heidi,

ik heb beide stappen geprobeerd en ook beide met en zonder wifi.


Hi Maurice,

Misschien een storing, beter om maandag hiervoor de klantenservice te bellen 0800-0402, die kunnen het vast voor je koppelen aan je KPN ID.


Hoi Maurice, welkom op de KPN Community. Is het allemaal nog een beetje gelukt?


Hallo Remco,

Ik had het al even niet geprobeerd in de hoop dat het na een paar dagen zou helpen. Nu heb ik het net geprobeerd en werkt het nog steeds niet.

 

Waarschijnlijk omdat mijn mobiel al gekoppeld is aan de voordelen van KPN internet.

Eigenlijk zou dus alleen het productoverzicht van KPN internet toegevoegd moeten worden aan mijn account.


Dan zou je het beste even contact kunnen zoeken met de klantenservice. Dan kunnen ze zien hoe alles is gekoppeld en eventueel ontkoppeld worden.


Reageer