Skip to main content

Hoe koppel je je eigen product aan je kpn app? Mijn man heeft de app geinstalleerd maar It nu in mijn account

Goedemiddag @Kip37EK, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een product kan maar aan één KPN ID gekoppeld worden, dus in één MijnKPN zichtbaar zijn. Als jouw mobiele abonnement gekoppeld is in het account je van man, dan kan jij het niet inzien. Tenzij je dezelfde inloggegevens wil gaan gebruiken, dat is ook een optie. Wil je dat niet? Dan moet je beide een KPN ID aanmaken en een MijnKPN inlog maken en je eigen product koppelen door de stappen te volgen die op de website worden weergegeven wanneer je inlogt op MijnKPN. Als de één het account koppelt, wordt het ontkoppeld zodra het 06-nummer ergens anders gekoppeld wordt middels een verificatiecode.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


Hoi Susan, 

 

Bedankt voor je antwoord. Op zich snap ik je antwoord maar hoe we het nu weet goed moet krijgen nog niet. We gaan er even mee puzzelen.

 


@Kip37EK afhankelijk van de volgende vraag:
Wil je beide een eigen KPN ID inlog waar je jouw eigen abonnement kan inzien? Of wil je één KPN ID inlog waar jullie beide mee inloggen en waarmee je ook elkaars gegevens kan inzien?


Beiden een eigen inlog met gegevens eigen abonnement. Maar als mijn man nu een nieuwe aan wil maken heeft het systeem aan dat dit e-mailadres al een ID heeft. 


@Kip37EK je hebt dan beide een eigen KPN ID nodig. Een e-mailadres kan je hier maar één keer voor gebruiken. Je kan dus niet beide een KPN ID aanmaken op één e-mailadres. Dus je zou dan twee e-mailadressen moeten gebruiken, een voor jou en een voor je man.


Reageer