Skip to main content
Vraag

Hoe wijzig je het e-mailadres van een tweede klantnummer?

• September 4, 2025
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik heb twee klantnummers, als ik in mijn kpn mijn mailadres wijzig doet ie dat alleen voor één, de andere blijft mijn oude mailadres gebruiken en is niet te wijzigen.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Jeroenvt, ben je intussen verder gekomen met het aanpassen van je e-mailadres?

Zo niet, dan is mijn tip om een belafspraak te maken. Via die weg belt een van mijn collega's je terug wanneer het jou uit komt. Dan kan meteen de benodigde verificatie gedaan worden, en kan mijn collega het e-mailadres voor je aanpassen. Die verificatie is verplicht in verband met veiligheid van je gegevens. Ik verwacht dat 't dan zo gepiept is! 

• Auteur
  • Helper
  • September 9, 2025

Hoi ​@Jeroenvt, ben je intussen verder gekomen met het aanpassen van je e-mailadres?

Zo niet, dan is mijn tip om een belafspraak te maken. Via die weg belt een van mijn collega's je terug wanneer het jou uit komt. Dan kan meteen de benodigde verificatie gedaan worden, en kan mijn collega het e-mailadres voor je aanpassen. Die verificatie is verplicht in verband met veiligheid van je gegevens. Ik verwacht dat 't dan zo gepiept is! 

Ik heb gisteren maar even gebeld, het gaat om het factuurmailadres, dat wijzigt niet als je MijnKpn-id mailadres wijzigt. Maar ik kon het maar voor één wijzigen, ik heb nog twee nummers, voor mijn zoons, daar moet ik dan weer apart voor terugbellen als ze aanwezig zijn voor het ontvangen van een SMS. Dat is eerder bureaucratisch en klant-onvriendelijk dan dat het de veiligheid verhoogd. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Super dat je contact gehad hebt ​@Jeroenvt. Ik snap dat het niet ideaal is, maar we kunnen uit veiligheid niet om de sms-verificatie heen. Alleen op die manier kunnen we je gegevens veilig houden en zorgen dat niet iemand anders je gegevens zou kunnen aanpassen.

Ik hoop dat 't gauw allemaal geregeld is.