Skip to main content

Weet iemand waar je de vaste lijn kunt uitschakelen in mijnKPN? Ik kan de optie namelijk nergens vinden.

Welk abonnement heeft u? Want bij sommige oudere abonnementen is telefonie een vast onderdeel wat niet verwijderd kan worden.


Hoewel @Nick83 100% gelijk heeft als het om de financiele kwestie gaat. Is het fysiek gewoon heel eenvoudig. Even kijken waar het binnenkomt en de stekker er uit trekken. :joy:


Weet iemand waar je de vaste lijn kunt uitschakelen in mijnKPN? Ik kan de optie namelijk nergens vinden.

als het om een vaste telefoon gaat kun je dat niet uit zetten via mijn kpn

het volgende kunt u doen :

Neem contact op met de klantenservice voor het behouden of wijzigen van vaste telefoonnummers op 0800-0402 (24/7, gratis bereikbaar).

dit is de text wat ik er voor krijg om de vaste telefoon op te zeggen (in mijn kpn)

 


Dat is ook de enige optie. Inschakelen kan via mijn kpn, uitschakelen via 0800 0402.


Hallo @KPNdrama ,

Heb je net zoals ik een oud Internet en Bellen-abonnement?

Zoals hierboven al door meerdere forumleden is geschreven, kun je uiteraard bellen met 0800-0402. Vandaag tot 17.00 of anders weer vanaf maandag om 8.00.

 

Mogelijk is er wel een optie voor jou via Mijn KPN. Bij mij werkt dat in ieder geval wel. Je kunt naar jouw producten en dan kies je thuis. Klik dan links onderin op wijzigen abonnement. Dan krijg je de mogelijkheid om over te stappen op KPN Hussel.

Dit kan interessant zijn, maar het hoeft niet persé! 

Bij KPN Hussel is Vast Bellen een aanvullende optie voor 2 euro per maand. Internet heb je vanaf 42,50. In mijn situatie ben ik door een overstap op KPN Hussel goedkoper uit, zelfs met Vast Bellen erbij. Zonder Vast Bellen helemaal.   

Maar heb je ook Interactieve TV, dan kun je door een overstap op KPN Hussel mogelijk gratis ESPN kwijtraken. als je ook Mobiel Internet afneemt bij KPN. Het pluspakket is binnenkort wel weer standaard gratis bij de aanvullende optie TV.

 

Heb je al wel KPN Hussel? (Dat kan ik mij niet voorstellen gezien jouw vraag.) Dan kun je Vast Bellen gewoon uitzetten via Mijn KPN. 

 

Kortom : Overweeg die overstap naar KPN Hussel ! 


Hallo @KPNdrama ,

Heb je net zoals ik een oud Internet en Bellen-abonnement?

Zoals hierboven al door meerdere forumleden is geschreven, kun je uiteraard bellen met 0800-0402. Vandaag tot 17.00 of anders weer vanaf maandag om 8.00.

 

Mogelijk is er wel een optie voor jou via Mijn KPN. Bij mij werkt dat in ieder geval wel. Je kunt naar jouw producten en dan kies je thuis. Klik dan links onderin op wijzigen abonnement. Dan krijg je de mogelijkheid om over te stappen op KPN Hussel.

Dit kan interessant zijn, maar het hoeft niet persé! 

Bij KPN Hussel is Vast Bellen een aanvullende optie voor 2 euro per maand. Internet heb je vanaf 42,50. In mijn situatie ben ik door een overstap op KPN Hussel goedkoper uit, zelfs met Vast Bellen erbij. Zonder Vast Bellen helemaal.   

Maar heb je ook Interactieve TV, dan kun je door een overstap op KPN Hussel mogelijk gratis ESPN kwijtraken. als je ook Mobiel Internet afneemt bij KPN. Het pluspakket is binnenkort wel weer standaard gratis bij de aanvullende optie TV.

 

Heb je al wel KPN Hussel? (Dat kan ik mij niet voorstellen gezien jouw vraag.) Dan kun je Vast Bellen gewoon uitzetten via Mijn KPN. 

 

Kortom : Overweeg die overstap naar KPN Hussel ! 

Dankjewel Noordzee voor je uitgebreide antwoord. Wij hebben geen KPN Hussel, ons huidige abonnement is nog een oud Telfort abonnement waarbij binnen MijnKPN (hier althans) geen mogelijkheid is om dit aan te passen. Je kunt alleen een aanpassing maken in het kiezen van verschillende Hussel internet snelheden en diverse extra diensten.

In verhouding is een Hussel abonnement niet veel voordeliger dan ons huidige abonnement. Het scheelt op dit moment precies 54 cent per maand (Hussel is goedkoper). Ik moet erbij opmerken dat onze huidige vaste lijn op dit moment gratis is. Hussel op dit moment alleen interessant als je binnen Hussel het bellen kunt uitschakelen, dan scheelt het namelijk € 3,04 per maand. ESPN kijken wij toch niet dus dat is geen probleem. Wij hebben geen KPN mobiel meer. We zijn begin dit jaar alle 3 overgestapt naar Simyo, en dat scheelt maandelijks aanzienlijk in de vaste kosten.


Ok @KPNdrama , duidelijk….

Maar goed : Je kunt dus inderdaad via Mijn KPN overstappen naar het iets goedkopere KPN Hussel en daar dan niet kiezen voor Vast Bellen. 
 


als je binnen Hussel het bellen kunt uitschakelen, dan scheelt het namelijk € 3,04 per maand.

Hoe kom je op 3 euro en 4 cent @KPNdrama ?

Ik zie bij het bellen de optie in Hussel voor 2 euro (abonnementskosten excl. belkosten dus) staan.

 


@PeterG

Vermoedelijk een rekenfoutje. Het voordeel was al 0,54. Tel daar 2,00 bij op als je Vast Bellen weglaat  en je zit op 2,54. (En niet 3,04) 

Hussel start op 42,50 en daar kan je vast bellen aan toe voegen. Dan zit je op 44,50. 


Precies, dat was het :grinning: , mezelf weer rijker gerekend :joy:

Â