Skip to main content
Antwoord

Huishouden kan niet worden aangemaakt, knop om door te gaan werkt niet

• June 20, 2025
  • 3 reacties
  • 151 keer bekeken

Ik probeer al een tijdje een huishouden aan te maken met mijn partner om MB te delen, maar de knop om door te gaan werkt blijkbaar niet.
Ik heb het in verschillende browsers geprobeerd, zowel op mijn mobiel als op mijn laptop.
Ik heb ook bevestigd dat het adres op beide accounts hetzelfde is.
Hoe moet ik verdergaan?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Rigels ,

Er zijn momenteel meer klanten die hier tegen aanlopen. De klantenservice gaat jou hiermee helpen. 

Maak online een terugbelafspraak maken (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat het jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 21, 2025

Hallo ​@Rigels ,

Er zijn momenteel meer klanten die hier tegen aanlopen. De klantenservice gaat jou hiermee helpen. 

Maak online een terugbelafspraak maken (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat het jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Nieuwkomer
  • June 23, 2025

Er zit een bug in de website. Bij het invullen van de gegevens en op de submit klikken, gaat het mis in de code. Te weten:

vue.mjs:6 TypeError: Cannot read properties of null (reading 'id') at n.onClick.c.<computed>.c.<computed> (kpn-feature-customer…ousehold.mjs:752:48) at t3 (vue.mjs:6:21395) at t6 (vue.mjs:6:21463) at qt.n (vue.mjs:6:96986)

n("div", _t, [
        n("kpn-button", {
          class: "w-full",
          "is-disabled": _.value,
          onClick: c[1] || (c[1] = () => Y(u(d).id))
        }, "Doorgaan naar jouw overzicht ", 8, mt),

Die onClick. u(d) is inderdaad null in dit geval. Zowel op Chrome, Edge en Firefox.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • June 25, 2025

Er zit een bug in de website. Bij het invullen van de gegevens en op de submit klikken, gaat het mis in de code. Te weten:

vue.mjs:6 TypeError: Cannot read properties of null (reading 'id') at n.onClick.c.<computed>.c.<computed> (kpn-feature-customer…ousehold.mjs:752:48) at t3 (vue.mjs:6:21395) at t6 (vue.mjs:6:21463) at qt.n (vue.mjs:6:96986)

n("div", _t, [
        n("kpn-button", {
          class: "w-full",
          "is-disabled": _.value,
          onClick: c[1] || (c[1] = () => Y(u(d).id))
        }, "Doorgaan naar jouw overzicht ", 8, mt),

Die onClick. u(d) is inderdaad null in dit geval. Zowel op Chrome, Edge en Firefox.

En zonet ook op Safari geconstateerd ☹️