Skip to main content

Het lijkt erop dat ik bij MijnKPN mijn hussel abbo niet zie staan ook nataat niet het juiste adres vermeld

mijn kpn producten klopt niet, nieuwe hussle pakket niet zichtbaar, internet, tv en bellen.

 

 

 


Dat gaat niet vanzelf. Je dient 'm wel te koppelen in je Account.

Of heb je 't abonnement gewijzigd? Na max. 2 dagen zou dat wel zichtbaar moeten zijn.


Peter bedankt voor je reactie enter echter is op 9 november bel thuis nieuwe installatie uitgevoerd tot op heden alles nog niet zichtbaar het koppelen wil ik wel maar dan krijg ik een foutmelding


het koppelen wil ik wel maar dan krijg ik een foutmelding

Ai, dat is vervelend.

Aangezien ik, als collega-klant, uiteraard niet bij je admin kan en mag (en ook niet wil) kan m.i. alleen een kpn moderator je hierbij verder helpen.
Heb je daarvoor je gegevens al in je profiel hier gezet zodat zij je daarmee ook weer bij KPN in het systeem kunnen vinden/opzoeken?


Dag @BertrandS, goed dat je even contact opneemt. Ik zie dat je twee topics hebt aangemaakt met dezelfde strekking. Ik heb daarom de berichten uit het andere topic hier naartoe verplaatst, zo houden we het netjes en overzichtelijk.

Ik begrijp dat je wat zorgen over jouw abonnement hebt, omdat je niet het juiste abonnement in MijnKPN ziet. Ik heb gelijk even gekeken wat ik hierin voor je kan betekenen.

Je geeft aan op 9 november een nieuw abonnement te hebben gekregen. Ik zie in mijn systeem dat je op 9 november naar een andere provider bent gegaan. Ik zie op dit moment dan ook geen actief KPN Thuis abonnement bij ons. Of heb je mogelijk een nieuw abonnement op een ander adres? Zo ja, zou je het nieuwe adres dan onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in je forumprofiel willen zetten? Dan kan ik je daar verder bij helpen.

Ik zie op het adres uit jouw forum profiel wel twee mobiele abonnementen. Deze mobiele abonnementen zijn allebei gekoppeld aan hetzelfde KPN ID en zijn ook gekoppeld aan hetzelfde huishouden voor Husselvoordelen. Omdat je twee mobiele abonnementen met elkaar combineert, kun je MB's delen en onderling gratis bellen. Pas wanneer je ook een KPN Thuis abonnement hebt, kom je in aanmerking voor Husselkorting op jouw abonnement.


Het is intussen opgelost, … hoe geen idee maar het werkt nu wel.

 

Thuis toegevoegd aan mijn account, nu alleen nog problemen met spotify, geen idee wat ik er mee moet om het geactiveerd te krijgen

 


Fijn dat het gelukt is om jouw Thuis abonnement toe te voegen aan MijnKPN. Laten we nu kijken of we jouw Spotify kunnen activeren. Je krijgt van ons een activatiecode toegestuurd. Deze kan je gebruiken om Spotify online activeren zodra jouw Thuis abonnement actief is. Dit zal volgens mijn gegevens rond 30 december zijn.