Skip to main content
Antwoord

Ik heb mijn email adres overal gewijzigd, maar KPN gebruikt nog het oude adres

• July 25, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Hoi. Ik heb een wijzigiging doorgevoerd voor internet. Nu kreeg ik twee brieven dat mail gestuurd naar g*******s@gmail.com niet waren aangekomen en ben ik gevraagd de email aan te passen. Dat heb ik echter maanden geleden al gedaan toen ik het gmail account heb opgezegd.

Ik heb in MijnKPN en in de KPN app me wezenloos gezocht, maar vindt nergens meer dat gmail adres, alleen mijn kpnmail.nl adres. Ik ben erg verbaasd. Waar zou dat oude adres dan moeten staan? Overal waar ik kijk staat mijn kpnmail.nl adres al.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@grunticus ,

Dit kan alleen de KPN klantenservice voor jou nakijken. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 25, 2025

Hallo ​@grunticus ,

Dit kan alleen de KPN klantenservice voor jou nakijken. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@grunticus. Welkom op de community! Vervelend dat je nog brieven krijgt over je oude Gmail-adres, terwijl je dat al maanden geleden hebt aangepast. Je zegt dat je overal alleen je kpnmail.nl-adres ziet staan, dan is het gek dat het Gmail-adres toch nog ergens wordt gebruikt.

Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij kunnen in de systemen achter de schermen kijken. Soms staat een oud e-mailadres daar nog opgeslagen, terwijl je dat zelf niet meer kunt zien in MijnKPN of de app.

• Auteur
  • Helper
  • July 29, 2025

Ja het is (telefonisch) gelukt. Ik vindt het wel omslachtig. Wat is de zin ervan  dat we in onze accounts een "contactgegevens" sectie hebben, inclusief email, als er ergens anders in KPN systemen ook nog een mailadres staat en gebruikt wordt dat we niet zelf kunnen aanpassen. 

Waarom 'kijkt' KPN niet gewoon naar het actuele mailadres in de account-contactgegevens?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@grunticus Fijn dat het uiteindelijk gelukt is via de klantenservice. Het e-mailadres dat in MijnKPN staat, gebruiken we voor bijvoorbeeld facturen en updates over je abonnement. Maar in sommige systemen van KPN staat ook nog een ander e-mailadres. Dat adres kun je zelf niet altijd aanpassen.

We werken eraan om dit in de toekomst beter te maken. Het zou beter zijn dat je het op één plek kunt aanpassen, en dat het dan overal klopt. Dank je wel voor je bericht. Het helpt ons om dingen te verbeteren.