Skip to main content

ik heb gisteren een tv en internet abonnement afgesloten bij KPN. hierna wilde ik een account aanmaken op mijn KPN. ik heb geen bevestiging gehad van mijn bestelling en ik kan ook geen account aanmaken. wanneer ik het e-mailadres ingeef, krijg ik geen e-mail om mijn account te bevestigen. Ook heb ik al een mobiel abonnement bij kpn. Dit stond altijd bij mijn ouders op rekening, maar sinds gisteren overgezet naar mijn eigen rekening om zo ook de combideal korting te kunnen krijgen. Dit kan ik ook nergens terugvinden.

Wacht gewoon even af tot volgende week. U bent veel te ongeduldig.


Hallo @Amber Verlaek ,

Ongeveer twee werkdagen na de oplevering van jouw abonnement is KPN klaar met de administratie. Pas dan kun je jouw abonnementen koppelen aan een KPN-ID. Het combivoordeel activeren gaat meestal automatisch goed, maar ook dat kun je eventueel twee dagen na de start van jouw abonnement handmatig activeren.   


Dank voor de info. Ik kan alleen uberhaupt geen account aanmaken met mijn e-mailadres.


Dank voor de info. Ik kan alleen uberhaupt geen account aanmaken met mijn e-mailadres.

Probeer het twee dagen na de start van jouw abonnement nog een keer. Desnoods met een ander e-mailadres. 


Dank voor de info. Ik kan alleen uberhaupt geen account aanmaken met mijn e-mailadres.

Dat emailadres wat u gebruikt, is dat gewoon een werkend emailadres wat u ook gebruikt voor andere zaken? Is dat van een andere provider? Of is het een Gmail adres ofzo?


Hoi @Amber Verlaek, dat is raar. Als het een e-mailadres is wat je gebruikt kan je er een KPN ID aanmaken, ook als je nog geen actief abonnement hebt. Ik heb bijvoorbeeld ook 2 KPN ID's, eentje voor mijn privé aansluitingen en deze, waar alleen de community aan is gekoppeld, geen abonnement.

Krijg je alleen de mail niet, of krijg je er ook een foutmelding bij? Als je de mail niet krijgt zou het kunnen dat die in de spam map van jouw e-mail komt. Heb je daar al gekeken?


Dank voor de info. Ik kan alleen uberhaupt geen account aanmaken met mijn e-mailadres.

Probeer het twee dagen na de start van jouw abonnement nog een keer. Desnoods met een ander e-mailadres. 

@Amber Verlaek 

We zijn een aantal dagen verder. Nu zou het moeten lukken. Is het jou gelukt? 


Ben ook benieuwd naar. Is het al gelukt @Amber Verlaek? 


Reageer