Skip to main content

Ik heb gisteren mijn data sim ontvangen die ik wil gebruiken voor mijn tablet (iPad).

 

Helaas lukt het niet om deze te koppelen aan mijn KPN. Ik heb de sim kaart in een aantal toestellen gebruikt maar de verificatie-sms komt niet aan.

Ik kan er wel mee internetten en ik ontvang wel sms die ik zelf verstuur van mijn andere nummer en heb zelfs het bericht ontvangen dat mijn bundel voor 50% gebruikt is.

Hoe krijg ik het nummer in mijn KPN?

Welkom op het forum @ismael_12241! Lastig dat dit niet lukt. En goed dat je al andere toestellen geprobeerd hebt.

Wil je nog bevestigen dat je niet toevallig onbekende gebruikers geblokkerd hebt staan? 

Als dat niet het geval is, wil je dan in je profiel het nummer vermelden dat je intoetst tijdens het aanmelden?


Ik ben bij een KPN winkel geweest en daar lukte het ook niet op de normale weg.
Jouw collega heeft vervolgens contact gehad met een expert en via een omweg is het toch gelukt.

Ze hebben een ‘contractovername’ ingezet voor het nummer en het aan een ander nummer van mij gekoppeld.

 

Het nummer staat nu ook in mijn profiel.


@ismael_12241 goed dat het op die manier toch gelukt is. En dubbel bedankt dat je de oplossing met ons gedeeld hebt hier!