Skip to main content
Antwoord

Ik kan mijn gegevens niet zien in de MijnKPN omgeving

• October 15, 2025
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

De post post2080501 met dezelfde titel is gesloten, dus met dezelfde naam een update.

Een alternatieve manier om je abonnementsgegevens in te zien in Mijn KPN

Nu 7 maanden later....

ik kan nog steeds in Mijn KPN niet mijn abonnementsgegevens inzien.

Via Overzicht / Internet / Abonnementsgegevens

"We zijn hard aan het werk om de oude MijnKPN pagina’s te vernieuwen. Dit doen we stap voor stap. Maar we zijn nog niet aan deze pagina toegekomen. Daarom kan je 'm voor nu alleen in de app bekijken."

Dus nog steeds "we zijn nog niet aan deze pagina toegekomen"

Ga ik echter via Mijn KPN naar https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen en de keuze "Verlengaanbod voor internet" dan zie ik precies wat ik in mijn abonnement heb.

Ik denk dat KPN gewoon geen zin heeft om die pagina, waar ze nog niet aan zijn toegekomen, aan te passen, ga maar naar de app denken ze, die heb ik niet en wil ik niet.

En dat verlengaanbod, ik kwam op die pagina omdat deze maand ik al 3 jaar uit mijn vaste abonnement gelopen ben (ja ik ben zo'n persoon die alles maar laat doorlopen).

Twee jaar verlengen € 45,- korting en één jaar verlengen € 15,- korting. Mag iedereen het zijne over denken, genoeg discussies op het forum, hier geen nieuwe.

Het ging mij alleen om een alternatieve manier om je abonnementsgegevens in te zien.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@familievandenheuvel ,

En dat verlengaanbod, ik kwam op die pagina omdat deze maand ik al 3 jaar uit mijn vaste abonnement gelopen ben (ja ik ben zo'n persoon die alles maar laat doorlopen).

Twee jaar verlengen € 45,- korting en één jaar verlengen € 15,- korting. Mag iedereen het zijne over denken, genoeg discussies op het forum, hier geen nieuwe.

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

(Je ziet dan meteen jouw huidige abonnementsgegevens.) 

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 15, 2025

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

(Je ziet dan meteen jouw huidige abonnementsgegevens.) 

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Forum|alt.badge.img+1

Dank je wel voor je uitgebreide antwoord met de links en het overzicht.

Ik wist niet dat deze optie  "Toon mijn persoonlijk advies” beschikbaar is, misschien alleen als je al een tijdje uit je contract bent ?

Zoals gezegd ben ik deze maand 3 jaar uit mijn contract van tv, internet en belonbeperkt nederland, en de apparatuur die ik thuis heb, wifi-modem/router en de tv-ontvanger zijn intussen 4 à 5 jaar oud.

Ik heb even naar "Toon mijn persoonlijk advies” gekeken, en daar staat inderdaad KPN TV naar KPN TV+.

Als je op deze manier kunt verlengen dan hoop ik dat de apparatuur door modernere versies vervangen worden.

Die link die je stuurde, feature-requests-kpn-tv-box-587354, met wensen voor KPN TV+, is wel erg lang en met heel veel rode kruisjes. 

Ik zocht ook even op wat de verschillen zijn tussen KPN TV en KPN TV+ en kwam op deze link en deze link, en ik weet niet of het voor mijn gebruik een verbetering is

Maar ik ga er zeker naar kijken en het ook met de rest van het gezin bespreken.

Nogmaals dank, ben een stuk wijzer nu. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 16, 2025

Graag gedaan ​@familievandenheuvel ,

Je krijgt dan inderdaad de nieuwe TV-ontvanger, speciaal voor KPN TV+.

En laat je niet te veel leiden door dat topic met Feature Requests. Daar staan met name veel bijzondere wensen in. Maar op zich bestaat KPN TV+ inmiddels enkele jaren en het heeft al heel veel tevreden gebruikers. Maar ik zet dat topic er wel altijd bij zodat elke klant zelf zijn afwegingen kan maken. 

Forum|alt.badge.img+1

De afgelopen dagen druk met het vergelijken van de 1-jarige en 2-jarige alles-in-1 contracten van KPN, Ziggo, Freedom, Odido, Solcon en Delta. 
Met die laatste was ik snel klaar want die levert nog niet op ons adres.

Voor de rest forums bekeken, persberichten over ziggo proberen te begrijpen (kan niet ineens allemaal slecht zijn) en uiteindelijk het advies van ​@Noordzee opgevolgd en “0402” gebeld. 

Een allervriendelijkste jongeman aan de lijn die mijn verhaal aanhoorde, me 3 minuten in de wacht zette, en met een hele aardige 2-jarige aanbieding aankwam.
Dat mijn contract al 3 jaar geleden afgelopen was zal er ook wel iets mee te maken hebben gehad.

Ziggo met al zijn aanbiedingen is iets goedkoper, maar het scheelt heel weinig. 
Maar met de goede service, snelle reparatie als er iets kapot gaat en dit hele fijne en deskundige forum, dan is de keuze snel gemaakt.

Alleen, het abonnement gaat morgen al in tenminste, als de bezorgdienst meewerkt.

Dan krijg ik een TV+ Box binnen en de huisgenoten zijn al in paniek dat alle opgenomen series en films dan verdwenen zijn.

Ik lees daar verschillende verhalen over.
Ik had een opnemen pakket en heb nog steeds een opnemen pakket. Geen idee of mijn klantnummer en/of abonnementsnummer veranderen.
Heeft er iemand ervaring met de switch van een ARRIS VIP5202 4K UHD TV Ontvanger naar een KPN TV+ ontvanger, of die zorgt dat al je opnames verdwenen zijn ?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 23, 2025

Als het goed is, blijven alle opnames behouden. 

Forum|alt.badge.img+1

Het gezin is met de twee ontvangers die we hebben al snel wat series aan het bekijken, en misschien dat ik de TV+ na het weekend pas aansluit, ik durf de gok niet te nemen 😁

En misschien is de TV+ pas na het weekend binnen, ze konden niets garanderen.

Komt allemaal goed, zeker met het feit dat iedere serie en iedere film tegenwoordig 10x herhaald wordt.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wat fijn dat jullie toch bij ons blijven ​@familievandenheuvel! 💚 Bedankt daarvoor. Ook heel leuk om te lezen dat je de hulp hier zo prettig vindt. 

De opnames blijven inderdaad bewaard. Ze zijn online opgeslagen, dus als je dit zeker wilt weten dan kun je bijvoorbeeld ook via TV online controleren of de opnames daar staan.
Als ze daar staan, dan komen ze ook op de nieuwe ontvanger. 😄 Ook prima om het na dit weekend te doen natuurlijk. Het is het weer voor lekker binnen TV kijken. 

Mocht je in de toekomst nog eens ergens vragen over hebben, je kunt hier altijd een topic starten! Alvast een heel fijn weekend gewenst. 🙂

Forum|alt.badge.img+1

dus als je dit zeker wilt weten dan kun je bijvoorbeeld ook via TV online controleren of de opnames daar staan.

@Sanne van KPN  Ze staan nog allemaal daar, dus dat gaat goedkomen.

En wat verlengen betreft, je weet wat je de afgelopen jaren had aan de KPN, en als dat goed is, dan ga ik niet voor 4 euro's per maand minder, en 6 maanden gratis een streamingdienst die ik zelf niet zou nemen, overstappen. 

Ik zeg dus niet dat de KPN perfect is, erger me vaak aan de trage reactie van het tv-kastje (hoop dat het nieuwe kastje sneller is), maar ben een tevreden klant die ook naar zaken als de ondersteuning (dit forum waar ook mensen van KPN op zitten, de monteur die bij een probleem dezelfde dag op de stoep staat) en de goede kwaliteit van tv en internet kijkt. 

Dus we gaan vrolijk 2 jaar verder 🙂