Skip to main content
Vraag

Ik kan mijn huisgenoot niet toevoegen aan mijn huishouden in de mijnkpn app

• March 31, 2026
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Onlangs is er een nieuw telefoon abo op ons adres toegevoegd. Via de app lukt het niet om überhaupt een persoon aan het huishouden toe te voegen. De app lijkt niet te reageren.  

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 31, 2026

Hallo ​@Erik_CNT-203 ,

Het duurt ongeveer twee werkdagen voor dat de administratie van KPN bijgewerkt is. En dan kun je wel het nieuwe mobiele abonnement koppelen aan jouw MijnKPN. En dan kun je (indien je ook een thuisabonnement hebt, een keuze voordeel kiezen.) 

Meer informatie over dit onderwerp staat hier: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2026

Deze button werkt niet. Kan er op drukken wat ik wil. Er gebeurd gewoonweg niks. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 31, 2026

OK ​@Erik_CNT-203 ,

Dan gaat het via de app duidelijk niet lukken. 

Je kunt dan de KPN klantenservice vragen om jouw huisgenoot toe te voegen aan het huishouden.  

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Erik_CNT-203, die button is vrij essentieel om iemand toe te kunnen voegen inderdaad! Het kan zijn dat de website waar die knop naar verwijst niet goed reageerde op dat moment.

Is het inmiddels gelukt via de klantenservice zoals Noordzee noemt? Via die weg kan het nummer het snelste worden toegevoegd aan het huishouden.