Skip to main content
Vraag

Ik kan op mijn computer niet bij mijn abonnementsgegevens

• December 1, 2025
  • 16 reacties
  • 131 keer bekeken

als je (op mijn computer) in mijnkpn op abo gegevens klikt, krijg je melding dat het ALLEEN via de app te zien is, maar die heb ik niet! 

heel slechte service

16 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 1, 2025

Hallo ​@p van tuinen ,

KPN schrijft:

We zijn hard aan het werk om de oude MijnKPN pagina’s te vernieuwen. Dit doen we stap voor stap. Maar we zijn nog niet aan deze pagina toegekomen. Daarom kan je 'm voor nu alleen in de app bekijken.

Heb je die gegevens nodig?, dan toch maar even de MijnKPN app downloaden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 1, 2025

ik doe dit even namens mijn oude vader, 80plus, die kan geen app downloaden

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 1, 2025

Helaas werkt het momenteel alleen via de app, en dat zal voorlopig zo blijven. Misschien kunt u dit voor uw vader via de app regelen?

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 2, 2025

Ik kan op dit moment gewoon op de pc (in Chrome) mijn abo-gegevens inzien.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@p van tuinen. Welke gegevens probeer je precies te laden in MijnKPN? Net als Katana kan ik mijn gegevens inzien als ik op een computer inlog. Er zijn een aantal dingen nog niet beschikbaar via de website, zoals het abonnementsnummer en de pincode voor tv. Zoek je die gegevens? Die zijn aan het begin van het abonnement ook per mail naar jouw vader gestuurd, en als je die niet meer hebt kan je ze opvragen via deze servicetool.

Als dat niet is wat je zocht, kan je dan vertellen wat je zocht? Dan kunnen we met je meedenken.

• December 3, 2025

Ik kan op dit moment gewoon op de pc (in Chrome) mijn abo-gegevens inzien.

Maar niet bij deze gegevens. En daar gaat deze vraag over. Ik vind het persoonlijk ook kwalijk dat nu 10 maanden na de vernieuwing dit nog steeds alleen via de app beschikbaar is.

• December 3, 2025

Ik denk dat ​@p van tuinen de einddatum van het contract wil weten. Die kun je denk ik alleen inzien via de app.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 3, 2025

Maar niet bij deze gegevens. En daar gaat deze vraag over. Ik vind het persoonlijk ook kwalijk dat nu 10 maanden na de vernieuwing dit nog steeds alleen via de app beschikbaar is.

Ah, bedoel je dat. Ja, dat is bij mij idd ook zo. ​@Jasper van KPN 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 3, 2025

Als je een smartphone hebt is er toch geen bezwaar tegen de app lijkt mij.

In ieder geval dan veel makkelijker dan de site versie. Die gebruik ik eigenlijk nooit meer. Inloggen op de app is met de toegangscode van 5 cijfers ook snel en super eenvoudig. 

En laptop moet opstarten; telefoon niet. 

• December 3, 2025

Vader van 80 heeft geen smartfoon denk ik....

ik doe dit even namens mijn oude vader, 80plus, die kan geen app downloaden

Zelf heeft die vast wel een smartphone. Met daarop de MijnKPN geïnstalleerd. Die ingelogt is op zijn eigen MijnKPN account.

Ik heb vanmorgen al zitten kijken of het misschien mogelijkis om meerdere accounts te gebruiken in de MijnKPN app. Maar dat kan niet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 3, 2025

Volgens mij zou je, door inloggen met KPN ID, wel op een ander account moeten kunnen inloggen op je app. ​@Marlon92 .

• December 3, 2025

In ieder geval dan veel makkelijker dan de site versie. Die gebruik ik eigenlijk nooit meer. Inloggen op de app is met de toegangscode van 5 cijfers ook snel en super eenvoudig. 

En laptop moet opstarten; telefoon niet. 

De website is via elke telefoon en tablet ook meteen te benaderen. Die app verplichting is gewoonweg klant onvriendelijk zo eenvoudig is het. Als er geen plannen zijn om die informatie weer via de website beschikbaar te maken moet in iedergeval de tekst die Noordzee deelt worden aangepast.

• December 3, 2025

Volgens mij zou je, door inloggen met KPN ID, wel op een ander account moeten kunnen inloggen op je app. ​@Marlon92 .

Misschien. Maar ik denk dat je dan op je eigen MijnKPN account word uitgelogd. Dat is geen manier van werken. Dat slaat helemaal nergens op.

Jasper van KPN
Moderator

Je moet dan uitloggen op je eigen account inderdaad, je kunt via de app maar op 1 account tegelijkertijd ingelogd zijn. Dat zou een optie kunnen zijn, maar we weten nog niet wat ​@p van tuinen precies zoekt. Laten we dat even afwachten voordat we conclusies trekken 🙂

Ondertussen kijk ik wel of we nieuws kunnen vinden over die pagina in MijnKPN.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 3, 2025

Net ontdekt.

Via mijn.kpn.com kom je in de OUDE versie en daar is het wel in te zien! ​@p van tuinen 

Daar staat eindatum contract al meteen onder "producten”.

• December 4, 2025

Net ontdekt.

Via mijn.kpn.com kom je in de OUDE versie en daar is het wel in te zien! ​@p van tuinen 

Daar staat eindatum contract al meteen onder "producten”.

Meteen opgeslagen bijna verbazingwekkend dat deze omgeving nog bestaat.