Skip to main content

Hoi,

ik krijg mijn abonoment niet gekoppeld aan mijn account.

zodra ik hem moet koppelen zou ik een verificatie code horen te krijgen maar deze krijg ik niet.

iemand een idee ?

Hoi ​@ronalddn92, welkom op de KPN Community. Is het nog gelukt? Wat voor een type abonnement probeer je te koppelen? Probeer je dat via de app of de site van KPN te doen?

Hej,

het is nog steeds niet gelukt.

ik probeer mijn telefoon abonnement te koppelen.

via zowel de app op mijn telefoon als via internet browser op mijn laptop krijg ik het niet voor elkaar.

Krijg je dan nog een foutmelding of iets dergelijks terug Ronald? Het gaat dus om een mobiel telefoon abonnement? Mocht je vast blijven lopen dan zou ik even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

zodra ik mijn nummer invoer en op enter druk springt die gewoon naar het volgende scherm waar je de code moet invoeren.

maar aangezien ik geen sms krijg kan ik vrij weinig doen.

ik heb al 2 keer contact met de klanterservice gehad telefonish en na een tijdje zou ik worden door verbonden met de ict afdeling maar de lijn werd dan verbroken dus telefonisch ben ik er een beetje klaar mee.

via facebook messenger heb ik ook contact gehad en hier werd me verteld dat ze een ticket hadden aangemaakt maar tot op heden ook nog niks gehoord.

ik hoopte hier de oplossing te vinden maar helaas vrees ik 😂

Hoi Ronald! Ik heb het nog even op een rij proberen te zetten en ik hou het nu even vaag met het oog op jouw privacy. Betreft het jouw nummer uit je profiel die je probeert te koppelen MijnKPN? Die is namelijk volgens mijn gegevens gekoppeld aan een KPN ID wat overeenkomt met jouw e-mailadres die ook in het Community Profiel staat. Klopt dat of probeer je een extra nummer te koppelen?

Ha Remco,

Begin de middag begon me telefoon non stop de trillen en kreeg ongeveer een 30 a 40 smsjes binnen betreft verificaties.

ik weet niet hoe of wat maar de laatste code die ik heb ontvangen heb ik ingevoerd en het is uiteindelijk gelukt.

Dat is wel heel veel Ronald, wat apart zeg. Fijn dat het dan toch gelukt is! Post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen!

Reageer