Skip to main content

Goede avond ik krijg steets brieven Dat ik me mail moet doorgeven voor de post wat Julie willen versturen maar het lukt me niet kunnen Julie het doen *******   moet het zijn alvast bedankt 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt, e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

@wendy65990 Hoi Wendy, daar kunnen we je mee helpen :)

De snelste weg voor hulp hierbij is via onze klantenservice, je bereikt ze op het gratis nummer 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpen onze collega's je verder.

Via het forum kan ook, dan kan het iets langer duren. Als je dat wilt, vul je dan je gegevens in je forumprofiel voor me aan? Die heb ik nodig om de juiste verificatie te doen, in verband met de veiligheid van je privacy. Ik zie dat je je adresgegevens al hebt ingevuld. Vul je je klantnummer nog in, en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer? Als je me daarna hier een seintje geeft, kan ik je e-mailadres in ons systeem zetten.


Hoi hoi ik heb de gegevens in mijn profile  gezet hopelijk  kunt u ze zien groetjes  Wendy  Weijenbarg 


@wendy65990 Helemaal goed, ik heb je gegevens erbij gepakt! Ik zie dat je een abonnement voor thuis hebt, waar jouw e-mailadres netjes bij staat. Ik zie ook dat je geregeld mails ontvangt die bij dat abonnement horen, bijvoorbeeld voor de factuur. 

Daarom vind ik het wat apart dat je brieven ontvangt over dat je je mailadres moet doorgeven. Kan je me iets meer vertellen over wat er in die brieven staat? Staan ze op jouw naam of op een andere naam? Staat erin om wat voor abonnement het gaat en/of staat er een kenmerk of klantnummer in? 


Het gaat over Dat ze me geen mails kunnen sturen als ik bevoorbeeld   netflix  of video  land aan zet Dat ze Dan de inlig gegevens per brief moeten sturen omdat ze me mail niet goed hebben de brief is aan mijn gericht en klabtnummer klopt ook


@wendy65990 Ah, goed om te weten. Ik vermoed dat er een foutje in het e-mailadres zat. Ik heb jouw mailadres opnieuw opgeslagen in ons systeem en verwacht dat 't nu goed gaat 🙂 Mocht je toch nog iets opmerken, laat het dan gerust weten.


Oke bedankt