Skip to main content
Beantwoord

Ik mis twee nummers in mijn MijnKPN overzicht

  • 9 May 2024
  • 15 reacties
  • 63 keer bekeken

Als ik heb ingelogd dan zie ik 2 mobiele nummers niet meer in mijn overzicht hoe kan dat???

Dan kun je ze koppelen onder product toevoegen aan MijnKPN @rinus46 


Hallo @rinus46 ,

Mogelijk heeft iemand anders (een gezinslid?) die nummers toegevoegd aan zijn/haar MijnKPN. 
 

Je kunt die nummers zelf weer toevoegen via producten en dan helemaal beneden kiezen voor toevoegen. Ze verdwijnen mogelijk dan weer bij jouw gezinslid uit het overzicht.


hij geeft aan dat ie gekoppeld is want van de week zag ik ze gewoon staan

 


er komt verder niemand op mijnkpn

 


er komt verder niemand op mijnkpn

 

Het punt is dat één telefoonnummer maar bij één persoon in het overzicht kan staan. Als bv jouw partner zelf het overzicht wil bekijken, en het nummer dan toevoegt bij hem/haar, dan verdwijnt het nummer automatisch bij jou. 


Dan heeft KPN misschien tijdelijk een storing met het goed weergeven van MijnKPN, morgen nog eens proberen en anders morgen even bellen met 0800 0402 @rinus46 


er is maar 1 mijnkpn waar alles op staat verder niemand

 


hij geeft aan dat ie gekoppeld is want van de week zag ik ze gewoon staan

 

Toch maar weer opnieuw toevoegen. 
 

Hallo @rinus46 ,


 

Je kunt die nummers zelf weer toevoegen via producten en dan helemaal beneden kiezen voor toevoegen. 

 


ik had al geschreven dat hij dan aangeeft dat het nummer al gekoppeld is maar zie nog steeds niks in mijnkpn

 


Heb je mijn laatste reacte gelezen @rinus46 ?


ja hij kan geen gegevens ophalen zegt ie

 


Gebruik je de internetversie van MijnKPN? 
 

Mogelijk moet je eerst even de cookies en/of browsegeschiedenis wissen. Vaak helpt dat. 


ja ik bebruik internetversie

 


 

Mogelijk moet je eerst even de cookies en/of browsegeschiedenis wissen. Vaak helpt dat. 

Voer dit dan eens uit. 


Gebruik je de internetversie van MijnKPN? 
 

Mogelijk moet je eerst even de cookies en/of browsegeschiedenis wissen. Vaak helpt dat. 

@rinus46 

Heeft dit geholpen? Zie je jouw abonnementen nu weer? 


Reageer