Skip to main content
Vraag

Ik ontvang geen 2FA-sms-code wanneer ik probeer in te loggen op de app of website

• October 1, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Hallo. Ik heb me een paar weken geleden aangemeld bij KPN en heb een eSim gekregen. Sindsdien kan ik echter niet meer inloggen op de website of mobiele app, omdat er om een sms-code wordt gevraagd. Ik heb de spam op mijn Pixel 8 gecontroleerd, maar daar staat hij niet en ik kan wel sms-codes van andere organisaties ontvangen. Toen ik naar de winkel ging waar ik de eSim oorspronkelijk had gekocht, vertelden ze me dat het een probleem was, maar ze konden geen termijn geven voor een oplossing. Ik kan de 2FA-e-mail wel gewoon ontvangen. 

Ik wil gewoon inloggen en betalen wat nodig is. 

(Sorry als dit niet logisch klinkt, ik heb DeepL gebruikt om te vertalen, omdat ik alleen een beetje Nederlands spreek en Engels mijn moedertaal is.)

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 1, 2025

Ik lees dit vaker. Hier schiet de 2FA mogelijk wat door.

De directe klantenservice kan je helpen weer toegang te krijgen. Helaas kan dat niet via de community omdat bepaalde verificaties hier niet kunnen.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com.
Buiten Nederland via elke telefoon: +316 1200 1200 (gebruikelijke kosten ter plaatse)

Ik lees dit vaker. Hier schiet de 2FA mogelijk wat door.

De directe klantenservice kan je helpen weer toegang te krijgen. Helaas kan dat niet via de community omdat bepaalde verificaties hier niet kunnen.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com.
Buiten Nederland via elke telefoon: +316 1200 1200 (gebruikelijke kosten ter plaatse)

Bedankt voor de informatie! Ik heb gebeld en blijkbaar is de factuur die ik wilde betalen al betaald, dus mijn dringende kwestie is opgelost. Hopelijk is het sms-probleem opgelost voordat de volgende factuur komt, maar anders zit ik voorlopig goed.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 1, 2025

Betaling kan bij kpn alleen maar met automatische incasso.